فرمانده انتظامی بانه خبر داد
فرمانده انتظامی شهرستان بانه گفت: باند سارقان لوازم و قطعات داخل خودرو در عملیات ماموران انتظامی شهرستان بانه دستگیر شدند.
کد خبر: ۳۶۰۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶ 15 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، سرهنگ فرزاد کریمی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو در این شهرستان، با توجه به حساسیت موضوع تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

وی گفت: با کار اطلاعاتی دقیق و رصد دوربین‌های موجود و همچنین منابع محلی، ماموران آگاهی سارقین را شناسایی و در عملیاتی ضربتی 2 تن از سارقین در محل‌های مختلف دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بانه با اشاره به اینکه سارقین دستگیر شده در بازجویی‌های به‌عمل آمده به 11 فقره سرقت اعتراف کردند، تصریح کرد: 18 عدد رینگ و لاستیک و 11 عدد سیلندر گاز مایع ازجمله اموال مسروقه این سارقان است.

وی گفت: در این رابطه 3 نفر مال خر نیز دستگیر و با متهمان به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند و تمام اموال مسروقه به صاحبان عودت داده شد.

کریمی افزود: از شهروندان درخواست داریم تا نسبت به پارک کردن خودرو در محیط‌های خلوت و تاریک که زمینه را برای ارتکاب عمل مجرمانه فراهم می‌کند خودداری کرده و خودرو را به تجهیزات ایمنی مجهز و در صورت مشاهده هرگونه مواد مشکوک موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار