«فعالیت 60 قصابی غیرمجاز در سنندج»
در حالی که سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان هر از گاهی در حوزه نظارت بر بازار دست به انتشار «آمار» می‌زند معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی کردستان واقعیتی را در این باره و تنها در ارتباط با یک حوزه در بازار، رسانه‌ای کرده و گفته در سنندج 60 قصابی غیرمجاز در عرضه گوشت فعالیت دارند و یادآوری کرده که «سازمان صنعت و معدن باید بازدیدهایی به صورت دوره‌ای داشته باشد»!
کد خبر: ۳۵۶۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 08 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، خالد جعفری در جلسه نظام صنفی کشاورزی کردستان که  خبر آن در فارس آمده، اظهار کرد: افزایش قیمت دام سنگین، موجب سوءاستفاده برخی از افراد شده تا قیمت گوشت را به صورت چشمگیری افزایش دهند.

وی گفت: گوشتی که قبلا 30 هزار تومان بود اکنون باید در حدود 33 هزار تومان به فروش برسد اما متاسفانه قیمت‌ها بیش از این بوده و موجب ضرر به دامداران خواهد شد در حالی که مقصر اصلی قصابان هستند.

معاون تولیدات دامی جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: در همه جای کشور در یک مقطع از سال به دلیل کاهش تعداد دام و افزایش قیمت فرآورده‌های دامی، این افزایش قیمت اتفاق خواهد افتاد اما این موضوع نباید در چرخه توزیع موجب سوءاستفاده افراد شود.

وی با اشاره به تعداد قصابی‌های سطح شهر سنندج گفت: 70 تا 75 قصابی نیاز سنندج را پوشش می‌دهند در صورتی که اکنون در حدود 150 قصابی مجاز و 60 قصابی غیرمجاز در عرضه گوشت فعالیت دارند.

جعفری افزود: این تعداد قصابی در سطح شهر سنندج نیاز به کنترل دارد که سازمان صنعت و معدن باید بازدیدهایی به صورت دوره‌ای داشته باشد تا حقوق شهروندان در هیچ جا نادیده گرفته نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار