مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان خبر داد
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان گفت: ۲۹ پروژه اولویت‌دار در شهرهای استان با کمک‌های اعتباری دولت تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهند رسید.
کد خبر: ۳۵۶۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 07 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، جمشید اسدی امروز در جمع تعدادی از خبرنگاران خبرگزاری‌های استان کردستان در سنندج اظهار کرد: با توجه به دستورات استاندار و رایزنی‌های معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، کمک های اعتباری مناسبی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به استان کردستان اختصاص پیدا می‌کند.

وی با اشاره به روند مناسب حمایت‌های دولت از شهرداری‌های استان کردستان، گفت: این کمک‌ها برای چند استان محدود در سطح کشور بوده و قرار است از محل آنها، زیرساخت‌های اساسی شهرهای استان انجام شود.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کردستان تصریح کرد: در همین راستا با حضور مدیرکل خدمات شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در استان، از بیشتر شهرهای استان طی دو روز بازدید به عمل آمد و با برگزاری جلسات و بازدید از محلات سطح شهرها، ۸۷ پروژه اساسی در ۳ اولویت که هر اولویت شامل ۲۹ پروژه در سطح ۲۹ شهر استان است، تعریف شد.

وی گفت: این پروژه‌ها عمدتا در مناطق حاشیه و بافت‌های ناکارآمد در راستای بازآفرینی شهری تعریف شد و اعتبارات تصویبی مورد نظر به زودی تخصیص خواهد یافت.

اسدی مبلغ این اعتبارات را ۳۰ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: عمده این پروژه ها بر اساس اولویت سنجی و پیشنهادات شهرداری‌های استان در حوزه آسفالت و بهسازی معابر، برای تسهیل تردد شهروندان تعریف شده است.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
ان شاالله که می شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار