جانشین فرماندهی انتظامی کردستان خبر داد
جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: تصادفات منجر به فوت درون‌شهری کردستان، از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش نشان می‌دهد.
کد خبر: ۳۵۴۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹ 04 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، جعفر آژنگ در دوره مدیران اجرایی راهور با عنوان «کوثر» در سنندج، اظهار کرد: کاهش آمار تصادفات از طریق فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی به رانندگان از اولویت‌های پلیس راهور در این استان است.

وی با اشاره به اینکه رفتار قانونی و انسانی با مردم از دیگر اولویت‌های پلیس در کردستان است، گفت: طی چند سال گذشته، رضایتمندی مردم به واسطه تعامل مطلوب و نیز ارتقاء شاخص‌های راهنمایی ارتقا پیدا کرده و مهم‌ترین سیاست راهنمایی و رانندگی بر این است که هیچ نارضایتی وجود نداشته باشد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کردستان خواستار پرهیز کارکنان راهور، از حب و بغض شد و تصریح کرد: اینگونه برخوردها به هیچ عنوان، در اعمال قانون کارساز نخواهد بود.

فرمانده پلیس راهور استان کردستان هم در این جلسه عوامل انسانی و جاده‌ای و وسایل نقلیه را مهمترین عوامل در بروز تصادفات بیان کرد.

رمضان نادری با اشاره به اهداف برگزاری این دوره تخصصی، گفت: ارتقاء سطح رفتار کارکنان و بحث‌های تخصصی در زمینه شماره‌گذاری، صدور گواهینامه و اجرائیات و نیز کارشناسی تصادفات از جمله مسائلی است که در این دوره ارائه می‌شود.

وی افزود: ارتقاء سطح رفتار کارکنان مهم‌ترین اولویتی است که در این دوره پیگیری می‌شود که در بردارنده بهبود رفتار با مردم و نحوه ارائه مشاوره به آنان و رسیدگی مطلوب به امور ارباب رجوع است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار