نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان کردستان گفت: 10کیلومتر از قطعه 9 بزرگراه میاندوآب، کرمانشاه در محور سنندج به کامیاران به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۳۵۴۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸ 04 January 2017

به گزارش تابناک کردستان، اصغر کاظمی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: قطعه 9 از بزرگراه میاندوآب، کرمانشاه به طول 31 کیلومتر است که از سد گاوشان محدوده روستای کوانه آغاز و با عبور از غرب شهر کامیاران و احداث کنارگذر غربی برای این شهر به 2 کیلومتر بعد از کامیاران به سمت کرمانشاه ختم می‌شود.

وی گفت: بهره برداری از این پروژه موجب ارتقای سطح ایمنی، کاهش آمار مرگ و میر و تصادفات بین جاده‌ای و صرفه جویی در مصرف سوخت و افزایش میانگین سرعت حرکت وسایل نقلیه می‌شود.

نماینده شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور در استان کردستان تصریح کرد: با توجه به حجم ترافیک سنگین این محور، وضعیت توپوگرافی و ساختار عوارض منطقه و همچنین پایین بودن طرح هندسی مسیر موجود، کمک شایانی به تسهیل در ترافیک عبوری و کاهش زمان سفر می‌شود.

وی با بیان اینکه برای این پروژه 300 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است گفت: برای بهره برداری از این 10 کیلومتر، بیش از 950 هزار متر مکعب خاکبرداری، 145هزار متر مکعب خاکریزی و 45 هزار تن آسفالت‌ریزی انجام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار