تازه‌ترین فهرست رسانه‌های دارای مجوز توسط وزارت ارشاد منتشر شد
کد خبر: ۳۴۹۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷ 27 December 2016

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته تازه‌ترین فهرست رسانه‌های دارای مجوز بر اساس استان‌ و ترتیب انتشار را منتشر کرده که طبق این فهرست تهران با داشتن 132 مجوز چاپ روزنامه رتبه نخست را دارد و کردستان، تنها استان در کشور است که روزنامه ندارد.

به گزارش تابناک کردستان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تاریخ 6 دی‌ماه 95 تازه‌ترین فهرست رسانه‌های دارای مجوز بر اساس استان‌ و ترتیب انتشار را منتشر کرده که طبق این فهرست کردستان تنها استان در کشور است که روزنامه ندارد.

بر اساس آخرین بروز رسانی انجام شده در سامانه جامع رسانه‌های کشور، در لیست منتشر شده تهران با داشتن 132، خوزستان با 19 و آذربایجان شرقی با 15 مجوز چاپ روزنامه رتبه‌های اول تا سوم استان‌های کشور را به خود اختصاص داده‌اند.

کردستان؛ تنها استان کشور که روزنامه ندارد + تصویر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۸
گلستان، سمنان و اردبيل هم تنها يك روزنامه...
بینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
مردمی که آنقدر تحقیر می شوند که پس از اغفالشان و کسب آرای 72 درصدی شان ، مقدراتشان به دست ... بی تجربه و بیکار اراکی سپرده می شود ، دیگر دل و دماغی برای روزنامه خونی ندارند صبح تا شب ویلان بدنبال یک لقمه نان برای فرزندان تحصیل کرده بیکارشان هستند و از غم و غصه افسردگی فرزندان ،همگی به امراض مختلفی از سرطان و... مبتلا گشته اند . شما هم دلتون خوشه . الحمدلله اراک روز نامه دارد . رئیس محترم دولت هم از رشد اقتصادی به خودش می بالد . بیکاران کردستان کیلویی چند ؟ اصلا بگو به من چه ؟ مگه من فضولم ؟ والا
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار