عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی خبر داد
عضو هیئت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: این هیئت روز چهارشنبه هفته جاری جلسه ای با وزارت کشور خواهد داشت و موضوع تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراها بررسی می‌شود.
کد خبر: ۳۴۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 26 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، قاسم میرزایی نکو روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در مورد احتمال تغییر زمان ثبت نام انتخابات شوراها اظهار کرد: در مورد تغییر زمان ثبت نام موضوعاتی مطرح شده است که این موضوع در جلسه روز چهارشنبه هفته جاری این هیئت با وزارت کشور بررسی و نتیجه نهایی اعلام می‌شود.

وی گفت: ثبت‌نام داوطلبان انتخابات میان دوره‌ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، براساس زمان‌بندی از 8 اسفند 95 لغایت 14 اسفند 95 به مدت 7 روز برگزار خواهد شد از این رو برخی‌ها خواهان تغییر این زمان به قبل از عید نوروز و اسفندماه هستند که این موضوع در حال بررسی است.

علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور پیش از این با بیان اینکه با توجه به قانون فعلی انتخابات زمان‌بندی انتخابات مشخص شده خاطر نشان کرد: ممکن است به دلیل مصادف شدن تعطیلات سال جدید با زمان ثبت نام داوطلبان شورای شهر و روستا تغییراتی ایجاد کنیم، از این رو پس از مشورت با مجلس امیدواریم بتوانیم قانون انتخابات شوراها را اصلاح کرده و زمان ثبت نام داوطلبان را به زمان دیگری موکول کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار