استاندار کردستان خبر داد
استاندار کردستان گفت: از طریق اعتبارات سازمان شهرداری‌ها نیز 30 میلیارد تومان برای کمک به شهرداری‌ها اختصاص یافته است.
کد خبر: ۳۴۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 25 December 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی امروز در مراسم افتتاح پارکینگ طبقاتی در سنندج اظهار کرد: زندگی شهری مزایا و در عین حال سختی‌های ویژه خود را دارد.

وی گفت: در اکثر شهرها مشکل شهرسازی داریم و شهرها صرفا برای خودروها ساخته شده‌اند نه انسان و به همین دلیل مردم از ترافیک رنج می‌برند که البته با ساخت این پارکینگ در سنندج و همچنین اقداماتی که در راستای طرح جامع ترافیک قرار است انجام شود سهولت بیشتری برای تردد مردم فراهم می شود.

استاندار کردستان تأکید کرد: در شهر سنندج نیاز به ایجاد مراکز خرید در نقاط مختلف وجود دارد تا مردم ناچار نباشند امورات روزمره خود را در مرکز شهر تأمین کنند.

وی گفت: بنا داریم به شهرداری‌ها و مسائل عمران شهری و حل مسائل شهری از محل اعتبارات عمرانی استان کمک بیشتری کنیم و از طریق اعتبارات سازمان شهرداری‌ها نیز 30 میلیارد تومان برای کمک به شهرداری‌ها اختصاص یافته است.

زاهدی افزود: مجموعه مدیریت استان باید تلاش کنند تا زندگی مردم در فضای شهری توام با آرامش باشد.

وی با تأکید بر اینکه همه سازمان‌ها و نهادها متعلق به نظام جمهوری اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: هم امام راحل و هم مقام معظم رهبری بر انعکاس خدمات صورت گرفته توسط بخش های مختلف تأکید دارند، چون عملکرد مجموعه نظام و دولت است.

استاندار کردستان گفت: این مسئله بویژه در شرایطی که در داخل و خارج کشور دست‌هایی وجود دارند که می‌خواهند نظام را ناکارآمد نشان دهند اهمیت بیشتری دارد.

وی افزود: به جز اعتباراتی که برای اجرای پروژه‌ها مصوب می‌شود دولت باید از راه‌های دیگری نیز نسبت به تامین نیازهای این طرح ها اقدام کند که این مسئله در حال انجام است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار