استاندار کردستان:
استاندار کردستان گفت: باید تمامی نهادها هر آنچه که واقعیت دارد را به مردم اطلاع دهند چرا که دشمنان نظام به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم هستند بنابراین نباید مدیران از گفتن حقایق واهمه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۳۴۸۲۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 24 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی در جلسه ستاد بحران که با حضور دستگاه‌های متولی در استانداری ‌برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن فصل‌ سرما و یخبندان باید اطلاع‌رسانی به روز و مستمر از طریق صدا و سیما و بخشداری‌ها صورت گیرد و در این راستا به رانندگان توصیه شود که از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه در بحث ذخایر گاز مشکلی وجود ندارد گفت: طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی طی این هفته هوا چندان سرد نخواهد بود ولی باید دستگاه‌ها جهت پیش بردن اهداف، همسو با هم عمل کنند.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: باید تمامی نهادها هر آنچه که واقعیت دارد را به مردم اطلاع دهند چرا که دشمنان نظام به دنبال ایجاد تفرقه میان مردم هستند بنابراین نباید مدیران از گفتن حقایق واهمه‌ای داشته باشند.

وی به احداث جاده‌ای جدید برای تردد کامیون‌ها در باشماق اشاره کرد و گفت: متاسفانه در این مدت شاهد واژگونی کامیون‌ها در مسیر مریوان بودیم که امیدواریم طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا دو سال آینده این جاده در مسیر باشماق تا مریوان احداث شود همچنین باید جهت جلوگیری از تکرار این حوادث تابلوهای خطر برای رانندگان نصب شود.

منبع: ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار