توسط مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی اعلام شد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی گفت: در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و همچنین رونق اقتصادی در کردستان دولت با هرگونه سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه بانه همکاری می‌کند.
کد خبر: ۳۴۸۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵ 24 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، علی یزدانی امروز در جریان بازدید از روند احداث منطقه ویژه اقتصادی بانه در مصاحبه با خبرنگاران اظهار کرد: سفر به کردستان برای بررسی وضعیت زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی بانه و همچنین واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی کردستان است.

وی گفت: بالغ بر هزار هکتار اراضی برای توسعه صنعتی در استان کردستان در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی قرار گرفته است که نیمی از آن واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی بانه تنها منطقه‌ای است که از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و پتانسیل‌های خوبی دارد که ما از سرمایه‌گذاران بومی و همچنین خارج از استان کردستان دعوت می‌کنیم تا در منطقه ویژه اقتصادی بانه سرمایه‌گذاری کنند.

وی گفت: با اعتبار اولیه 30میلیارد ریال و محصور شدن زمین منطقه ویژه اقتصادی مقدمات استقرار گمرک و سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم شده است.

یزدانی افزود: با همکاری و استقبال خوبی که مردم این منطقه از ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در بانه را دارند امیدواریم ظرف 6ماه آینده زمینه ایجاد سرمایه‌گذاری در این منطقه فراهم شود که منجر به رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: وسعت این منطقه 85هکتار است و از سرمایه‌گذاران بومی و سایر مناطق کشور دعوت می‌کنیم به سرمایه‌گذاری در این منطقه اقدام نمایند چراکه نزدیکی به مرز و پتانسیل‌های خوب از ویژگی‌های این منطقه است و در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران و همچنین رونق اقتصادی در کردستان دولت با هرگونه سرمایه‌گذاری در منطقه ویژه بانه همکاری می‌کند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار