مدیر راهداری کردستان خبر داد
مدیر راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: بارش برف و باران از ساعت 5 صبح امروز در شهرستان‌های دیواندره، بیجار و سقز و بانه شروع شده و براساس اعلام هواشناسی تا روز دوشنبه نیز این جو بارشی بر استان حاکم است.
کد خبر: ۳۴۸۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸ 24 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدراشد مدرس‌گرجی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: بارش برف و باران از ساعت 5 صبح امروز در شهرستان‌های دیواندره، بیجار و سقز و بانه شروع شده و براساس اعلام هواشناسی تا روز دوشنبه نیز این جو بارشی بر استان حاکم است.

وی گفت: در حال حاضر با وجود بارش برف در جاده‌های دیواندره بیجار و سقز بانه تردد در تمام مسیرها برقرار بوده و صبح امروز هم یک مورد نمک‌پاشی و ماسه‌پاشی انجام شده است.

مدیر راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با بیان اینکه مسیر دسترسی به تمام روستاهای استان نیز باز است، خاطرنشان کرد: تمام راه‌های روستایی که طی هفته گذشته به دلیل بارش برف بسته شده بود با تلاش عوامل راهداری و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی بازگشایی شده است.

وی گفت: براساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی اصل بارش‌ را امشب در استان خواهیم داشت به همین دلیل عوامل راهداری به صورت کاملا آماده‌باش در سطح راه‌های ارتباطی استان به منظور ارائه خدمات لازمه به مردم حضور دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار