فرمانده انتظامی کردستان مطرح کرد
فرمانده انتظامی کردستان گفت: عزم دشمن برای تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی در کشور به ویژه در استان‌های مرزی بسیار جدی است و تقویت پایه‌های وحدت وظیفه آحاد جامعه است.
کد خبر: ۳۴۶۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 21 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، سردار مسعود خرم‌نیا در جلسه تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان کردستان از امنیت به عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های توسعه در هر کشور و جامعه‌ای نام برد و اظهار کرد: نیروی انتظامی با تمام توان و با تعامل با دیگر دستگاه‌ها در راستای برقراری امنیت در سطح کشور تلاش می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مردم فرهنگی کردستان اهمیت و جایگاه امنیت را به خوبی درک کرده‌اند، گفت: مشارکت مردم فرهنگی و متدین استان کردستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی با نیروی انتظامی قابل تقدیر است.

فرمانده انتظامی استان کردستان به نقش نیروی انتظامی در تامین امنیت و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی در این استان اشاره و تصریح کرد: تقدیم بیش از 5 هزار 400 شهید بومی و 18 هزار شهید غیربومی برگ زرینی از افتخارات مردم این استان در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب است.

وی با تقدیر از اقدامات تاثیرگذار رئیس سابق عقیدتی سیاسی انتظامی استان در حوزه فرهنگی، قرآنی و غیره، گفت: حجت‌السلام طلوعی نقش موثری در توسعه برنامه‌های فرهنگی و قرآنی و ایجاد فضای معنوی در بدنه انتظامی استان داشته است.

سردار خرم‌نیا با بیان اینکه هیچ سازندگی بالاتر از سازندگی نیروی انسانی نیست، افزود: در سازندگی نیروی انسانی در نیروی انتظامی کردستان نقش عقیدتی سیاسی انتظامی استان بسیار موثر بوده است.

وی خاطر نشان کرد: این سازندگی را به خوبی می‌توان در بین پرسنل کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها نمود پیدا کرده و این مهم تاثیر بسزایی در خدمات‌رسانی بهتر به مردم داشته است.

فرمانده انتظامی کردستان به امنیت موجود در استان کردستان اشاره کرد و گفت: امنیتی که امروز در کردستان حاکم است به برکت خون شهدا و همراهی مردم با نظام به دست آمده است.

وی با تاکید بر اینکه مردم استان کردستان همواره ثابت کرده‌اند که در پاسداری از انقلاب و نظام آماده رشادت و فداکاری هستند، افزود: عزم دشمن برای تفرقه‌افکنی بین شیعه و سنی در کشور به ویژه در استان‌های مرزی بسیار جدی است و تقویت پایه‌های وحدت وظیفه آحاد جامعه است.

سردار خرم‌نیا تصریح کرد: وحدت اسلامی در بین مسلمانان بهترین راهکار و عامل بازدارنده برای خنثی کردن توطئه‌های شوم دشمنان است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار