معاون استاندار کردستان:
معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید، دولت منتخب مردم است و با آنان مسائل پشت پرده‌ای ندارد گفت: اگر با مردم مسائل و مشکلات صادقانه در میان نهاده شود و واقعیت‌ها را آنگونه که هست برای آنان تشریح کرد به خوبی مسائل را خواهند پذیرفت.
کد خبر: ۳۴۵۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 18 December 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، علیرضا آشناگر در دیدار باشگاه جوانان اصلاح طلب شهرستان دیواندره با بیان اینکه علیرغم کارها و اقدامات ارزنده انجام شده، دولت مورد هجمه و تخریب واقع می‌شود اظهار کرد: وظیفه جوانان است که واقع‌بینانه و با حضور در رسانه‌ها و ارتباط چهره به چهره با مردم و با ارائه عدد و رقم از دولت دفاع کنند.

وی با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید، دولت منتخب مردم است و با آنان مسائل پشت پرده‌ای ندارد گفت: اگر با مردم مسائل و مشکلات صادقانه در میان نهاده شود و واقعیت‌ها را آنگونه که هست برای آنان تشریح کرد به خوبی مسائل را خواهند پذیرفت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان عدم توجه به غوغای مخالفان را راهی برای پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای برشمرد و تصریح کرد: مخالفان در تلاشند که سطح مطالبات از دولت را بالا ببرند و گسترش مطالبات غیرواقعی کمکی به توسعه و پیشرفت استان نخواهد کرد.

وی دولت و نظام را مصمم به توسعه استان عنوان کرد و گفت: یکی از نمونه‌های عینی برای توسعه در این منطقه تلاش دولت برای ایجاد منطقه آزاد بانه و مریوان است که امیدواریم با تصویب مجلس این مهم به سرانجام برسد.

آشناگر با اشاره به اینکه علیرغم تمایل دولت به توسعه شتابان کردستان متاسفانه کمبود اعتبارات دامنگیر دولت شد افزود: دولت تدبیر و امید میراث‌دار بی انضباطی‌های مالی دولت قبل، تورم بیش از 40 درصدی، رشد منفی اقتصادی بالای 6 درصد، افزایش بی سابقه نقدینگی و کاهش شدید قیمت نفت شد که باید مجموعه این مشکلات حل و فصل می‌شد.

وی استان کردستان را نیز به تبع کل کشور متاثر از مشکلات برشمرد و خاطر نشان کرد: هم اکنون در استان کردستان و به نرخ امروز 9 هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام وجود دارد و امیدواریم با اقدامات مناسب دولت روز به روز از شمار این مشکلات کاسته شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان شهرستان دیواندره را مستعد برای توسعه در ابعاد مختلف برشمرد و گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان دیواندره و قرار گرفتن در مسیر تردد مسافران به شهرستان‌های بانه، سقز و شمالغرب کشور و پروژه‌های تعریف شده آینده روشنی برای آن متصور است.

وی همچنین به موضوع انتخاب فرماندار دیواندره و انتقادها در خصوص اداره شدن شهرستان توسط سرپرست پاسخ داد و افزود: ما در تلاشیم با در نظر گرفتن کلیه جوانب و رایزنی با گروه‌ها و جریانات سیاسی و مشورت با نمایندگان گزینه مناسبی را برای فرمانداری شهرستان دیواندره معرفی کنیم.

آشناگر به مجموعه قوانین و محذورات قانونی در انتخاب فرمانداران اشاره کرد و گفت: حوزه فرمانداری دیگر جای آزمون و خطا نیست و باید کسی به این سمت گمارده شود که سابقه کار اجرایی و اشراف کامل به قوانین داشته باشد.

وی افزود: ادعا نداریم که همه انتصابات بی‌نقص بوده اما به صورت نسبی انتصابات قابل قبول بوده و این روند همچنان باید رو به بهبودی باشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان حضور جوانان مطالبه‌گر، پرشور و فعال در عرصه سیاسی را از مزیت‌های استان کردستان دانست و تصریح کرد: جوانان باید مسائل تقریبی را به جای مسائل قومی و مذهبی در نظر داشته باشند و در آن ایفای نقش کنند.

وی گفت: گروه‌های معاند و تکفیری تمایلی به رشد و توسعه استان ندارند و این رسالت جوانان منطقه است که مردم را به مسیر توسعه هدایت کنند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار