مدیر راهداری کردستان:
مدیر راهداری اداره ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان از بسته شدن راه دسترسی 50 روستای استان کردستان به دلیل بارش برف و کولاک شدید خبر داد.
کد خبر: ۳۴۴۱۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 15 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدراشد مدرس‌گرجی در گفت‌وگو خبرنگاران با اشاره به بارش برف و باران شدید از شامگاه دیروز در استان، اظهار کرد: راه 50 روستای استان که عمدتاً در شهرستان‌های سقز و بانه هستند به دلیل بارش برف و کولاک مسدود شده است.

وی با بیان اینکه عملیات بازگشایی این روستاهای مسدود ادامه دارد، گفت: به دلیل کولاک و مه شدید، عملیات برفروبی این روستاها به کندی پیش می‌رود.

مدیر راهداری اداره ‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش عوامل راهداری استان و نیروهای بخش خصوصی بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان ممکن این راه‌های روستایی را بازگشایی کنیم.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح زمستانه در استان‌هایی مانند کردستان که به لحاظ جغرافیایی کوهستانی و دارای مناطق صعب‌العبور است دشواری‌های زیادی دارد، گفت: براساس آمارهای موجود 16 منطقه کولاک‌گیر و بهمن‌خیز و همچنین 23 گردنه در استان کردستان وجود دارد.

مدرس‌گرجی افزود: در حال حاضر بیش از 30 راهدارخانه ثابت و سیار در سطح جاده‌های بین شهری و اصلی استان کردستان در راستای خدمات‌رسانی به کسانی که در این جاده‌ها تردد دارند فعال است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار