فرمانده انتظامی کردستان گفت: احترام به حقوق شهروندی با توجه به تاثیر آن در شکل‌گیری، تحکیم و تقویت روابط اجتماعی و افزایش تعاملات اجتماعی و به تبع آن ارتقاء احساس امنیت مردم امری بسیار مهم و قابل توجه در هر جامعه و مورد تاکید پلیس است.
کد خبر: ۳۴۲۶۷۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 12 December 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مسعود خرم‌نیا در سلسله دیدارهای چهره به چهره فرماندهان و مسئولان انتظامی با مردم کردستان در سامانه 197 با حضور در دفتر نظارت همگانی ، با تبریک فرا رسیدن خجسته میلاد برگزیده‌ترین رسول آسمانی حضرت محمد مصطفی(ص) و همچنین ولادت امام جعفر صادق(ع) و آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: احترام به حقوق شهروندی با توجه به تاثیر آن در شکل‌گیری، تحکیم و تقویت روابط اجتماعی و افزایش تعاملات اجتماعی و به تبع آن ارتقاء احساس امنیت مردم امری بسیار مهم و قابل توجه در هر جامعه و مورد تاکید پلیس است.

وی گفت: تکریم ارباب رجوع موضوعی مهم و پراهمیت و مورد تاکید فرماندهان و مسئولان انتظامی است؛ زیرا پلیس خود را خادم مردم می‌داند و افتخار می‌کند که خادم مومن‌ترین مردم دنیا که وحدت آنها برگرفته از آموزه‌های دین و در راستای فراگیر شدن اسلام ناب در سطح جهان است.

فرمانده انتظامی کردستان معیار کارآمدی پلیس را رضایت مندی مردم در جامعه دانست و تصریح کرد: جلب اعتماد عمومی و پاسخ به نیازهای انتظامی مردم از پایه‌های اساسی و اصلی جامعه‌ محوری پلیس است.

وی گفت: برگزاری دیدارهای چهره به چهره مردم با فرماندهان و مسئولان انتظامی، سبب افزایش اعتماد و رضایتمندی مردم از پلیس خواهد شد و بر همین امر سبب می‌شود مردم در برقراری نظم و امنیت عمومی مشارکت بیشتر و بهتری با پلیس داشته باشند.

سردار خرم‌نیا افزود: سازمانی می‌تواند موفق باشد که در ارائه خدمات مورد نیاز به مردم در آنها اعتماد ایجاد نماید؛ از اینرو تلاش و رویکرد پلیس از برگزاری این دیدارهای مردمی، افزایش رضایتمندی مردم از پلیس با رسیدگی و حل مشکلات آنها است.

وی خاطرنشان کرد: گسترش و تقویت تعاملات و ارتباطات پلیس و نهادهای متولی نظم و امنیت و استفاده از ظرفیت‌های مردمی علاوه بر اثراتی که در حفظ آرامش و رفاه اجتماعی دارد بر استحکام ارکان نظام و ارتقاء رضایت عمومی اثرگذار خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار