استاندار کردستان مطرح کرد
استاندار کردستان گفت: قاچاق کالاهای ممنوعه به کردستان توسط گروه‌های سازمان یافته انجام می‌شود و در راستای مبارزه با این نوع کالاها با جدیت عمل می‌کنیم.
کد خبر: ۳۴۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶ 11 December 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، عبدالمحمد زاهدی در دهمین جلسه اصلی کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان با بیان اینکه در دو سال گذشته قدم‌هایی برای ساماندهی معابر مرزی برداشته شده اظهار کرد: امیدوارم به تدریج و به صورت مرحله‌ای مبادلات مرزی از طریق معابر کولبری را به طور کامل قانونمند کنیم.

وی گفت: قانونمند شدن و ساماندهی این معابر از سرگردانی مردم و نیروها در مبارزه با قاچاق کالا و ارز جلوگیری و افرادی را که فعالیت سالم اقتصادی انجام می‌دهند را از افراد قانون شکن و سودجو جدا می‌کند.

استاندار کردستان با بیان اینکه بخشی از معیشت مرزنشینان به معابر کولبری وابسته است تصریح کرد: باید تلاش کنیم که معابر کولبری از واردات صرف خارج و از این معبر صادرات نیز انجام شود.

وی قاچاق کالا را آفتی جدی برای اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: در استان کردستان اقدامات جدی و مناسبی برای مبارزه با قاچاق کالا در حال انجام است و آمار کالاهای مکشوفه قاچاق موید این مطلب است.

زاهدی با اشاره به اینکه در استان کردستان تلاش جدی برای مبارزه با کالاهای قاچاقی که مستقیماً با موضوع سلامت مردم ارتباط دارند وجود دارد افزود: علاوه بر مبارزه جدی با کالاهای قاچاق نظیر مواد غذایی و دارو و همچنین مواد آرایشی بهداشتی در برخورد با کالاهای ممنوعه نیز برخورد جدی می‌کنیم.

وی اظهار کرد: قاچاق کالاهای ممنوعه به کردستان توسط گروه‌های سازمان یافته انجام می‌شود و در راستای مبارزه با این نوع کالاها با جدیت عمل می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار