فرماندار بانه:
فرماندار شهرستان بانه گفت: سایت اسکان اضطراری با هدف اسکان مهمانان و شهروندان در مواقع بحرانی و اضطراری در شهرستان بانه ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۳۴۱۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۳ 10 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، راشد عذیری در جلسه شورای هماهنگی مدیریت پدافند غیرعامل شهرستان بانه با محوریت ایجاد سایت اسکان اضطراری اظهار کرد: سایت اسکان اضطراری با هدف اسکان مهمانان و شهروندان در مواقع بحرانی و اضطراری در شهرستان بانه ایجاد می‌شود تا بتوانیم از آمادگی لازم و کافی برای مواجهه با آن برخوردار باشیم.

وی با استقبال از ایجاد سایت اسکان اضطراری در شهرستان بانه گفت: پیش‌بینی قبل از وقوع حادثه و مواقع بحران کاری بسیار حساب شده است که می‌تواند در هنگام وقوع بحران‌های احتمالی از قبیل سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی مانع سردرگمی مردم و اسکان آنها در اسرع وقت شود.

فرماندار شهرستان بانه با اشاره به وضعیت توپوگرافی منطقه تصریح کرد: توپوگرافی شهرستان بانه امکان جانمایی برای ایجاد سایت‌ اسکان اضطراری در یک مکان را تا حدودی امکان ناپذیر می‌کند اما حتی‌المقدور سعی شود که برای ایجاد این سایت مکان یابی درستی انجام شود تا نهادهای خدمات رسان در ارائه دادن خدمات راحت‌تر اقدام کنند.

وی گفت: شهرداری، اداره منابع طبیعی و اداره راه و شهرسازی شهرستان بانه که متولی اصلی این کار هستند هر چه زودتر نسبت به شناسایی مکان مناسب برای ایجاد سایت اسکان اضطراری اقدام کنند و در شناسایی و انتخاب‌ها توجیه علمی و منطقی را هم در نظر بگیرند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار