آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان کردستان امروز با معرفی برترین‌ها در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار شد.
کد خبر: ۳۳۷۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۷ 03 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، آیین اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان کردستان امروز با معرفی برترین‌ها در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج برگزار شد.

در این آیین بر اساس رای هیئت داوران جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی بخش طراحی بروشور به دریا عزیز زاده طراح بروشور بچه تابستان از بانه اعطا شد.

هیئت داوران جشنواره لوح تقدیر و جایزه نقدی خود در بخش طراحی لباس را نیز به افشین خدری و مهران مکاری طراحان لباس نمایش داسی از سایدسم برای زن از سنندج اعطا کردند.

در بخش طراحی صحنه نیز هیئت داوران، لوح تقدیر و جایزه نقدی را به کامران جباری طراح صحنه نمایش پستو از بیجار اعطا کرد.

در بخش بازیگری زن نیز کژال راستبین بازیگر نمایش پلی از جنس شیشه از مریوان مقام اول، زهرا ابهری و شایسته فرمانی فرد بازیگران نمایش پستو از بیجار به طور مشترک مقام دوم و سمورا سیدی اصل بازیگر نمایش اعترافاتی درباره زنان از سنندج مقام سوم این بخش را به خود اختصاص دادند.

در بخش بازیگری مرد نیز مقام اول به بازیگران مرد نمایش پستو از بیجار، مقام دوم به افشین خدری بازیگر نمایش همزاد از سنندج و مقام سوم به زاهد سبحانی بازیگر نمایش گاوداری از دیواندره اختصاص پیدا کرد.

در بخش نمایشنامه نویسی نیز نگار نادری نویسنده نمایش پلی از جنس شیشه از مریوان مقام سوم و باقر سروش نویسنده نمایش پستو مقام دوم را کسب کردند.

در این بخش هیئت داوران جشنواره هیچ کدام از آثار را شایسته مقام اول تشخیص نداده بود.

همچنین در بخش کارگردانی این جشنواره سید حسن موسوی و کامران جباری کارگردانان نمایش پستو از بیجار، کریم خاوری کارگردان نمایش پلی از جنس شیشه از مریوان و افشین خدری کارگردان نمایش داسی از سادیسم برای زن از سنندج به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

هیئت داوران بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی کردستان در بخش موسیقی این جشنواره انتخابی نداشت.

همچنین بر اساس رای هیئت داوران این جشنواره، نمایش های پستو از بیجار و پلی از جنس شیشه از مریوان برای معرفی به سی و چهارمین جشنواره بین المللی فجر انتخاب شدند.

حمید رضا نعمیی، فریدون حامدی و خسرو معین‌افشار داوری بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استانی کردستان را بر عهده داشتند.

بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان کردستان با شرکت 12 اثر از شهرستان های مختلف استان برگزار شد.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار