کارشناس هواشناسی کردستان خبر داد
کارشناس اداره هواشناسی استان کردستان با اشاره به اینکه سامانه بارشی بعد از ظهر امروز شنبه از استان خارج و در روزهای آینده هوای کردستان سردتر می‌شود گفت: در 24 ساعت گذشته شهرستان بانه با 139 میلیمتر و شهرستان قروه با 15 میلیمتر به ترتیب بیشترین و کمترین میزان بارش گزارش شده را دارند.
کد خبر: ۳۳۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳ 03 December 2016

به گزارش تابناک کردستان، بهرام چاره‌خواه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: سامانه بارشی بعد از ظهر امروز شنبه از استان خارج و در روزهای آینده هوای کردستان سردتر می‌شود.

وی گفت: این سامانه بارشی که از چند روز گذشته وارد استان شده است و پیش بینی می‌شود تا بعد از ظهر امروز امکان رگبار پراکنده، بارش باران در بیشتر مناطق و بارش برف در گردنه ها و ارتفاعات را شاهد باشیم.

کارشناس اداره هواشناسی استان کردستان تصریح کرد: با خروج این سامانه بارشی از آسمان کردستان احتمال کاهش نسبی دما تا چند روز آینده، کاهش دید و مه صبحگاهی پیش بینی می‌شود.

وی گفت: همچنین روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز سامانه بارشی ضعیفی نیز از آسمان کردستان عبور می کند.

چاره‌خواه افزود: طی 24 ساعت گذشته شهرستان بانه با 139 میلیمتر و شهرستان قروه با 15 میلیمتر به ترتیب بیشترین و کمترین میزان بارش گزارش شده را دارند.

وی اظهار کرد: 4 درجه زیر صفر سردترین هوای گزارش شده استان در ایستگاه هزارکانیان و گرمترین نقطه نیز با 20 درجه بالای صفر نیز از ایستگاه سلین منطقه هورامان اعلام شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار