فرماندار سروآباد خبر داد
فرماندار شهرستان سروآباد گفت: انفجار تانکر ترانزیت حامل مواد شیمیایی طبی بیمارستانی در بلوار اصلی شهرستان سروآباد یک کشته و ۲ زخمی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۳۳۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 30 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، علی مفاخری در گفت‌و‌گو با تسنیم، با اشاره به انفجار انفجار تانکر ترانزیت در سروآباد اظهار کرد: این حادثه پیش‌ از ظهر امروز در بلوار اصلی سروآباد اتفاق افتاد.

وی گفت: تانکر ترانزیت حامل مواد شیمیایی طبی بیمارستانی در بلوار اصلی و 50 متری جایگاه CNG شهرستان سروآباد منفجر و یک کشته و 2 زخمی برجای گذاشت .

فرماندار شهرستان سروآباد تصریح کرد: در این حادثه کمک راننده ترانزیت که اهل شهرستان مریوان بوده و در قسمت استراحت‌گاه (بوفه) خوابیده بود بر اثر فشار گاز جان خود را از دست داد و در دم جان باخت و راننده ترانزیت و یک نفر سرنشین آن نیز به دلیل آسیب دیدگی برای درمان به بیمارستان شهید چمران شهرستان سروآباد اعزام شدند.

وی گفت: نیروهای امدادی و هلال احمر بلافاصله در محل حادثه حاضر و مصدومان را برای درمان به بیمارستان شهید چمران سروآباد اعزام و یک نفر فوت شده نیز به سردخانه همین بیمارستان منتقل شد.

مفاخری افزود: اقدامات درمانی برای 2 نفر مصدوم شده در بیمارستان شهید چمران سروآباد نیز انجام شده و حال آنها رو به بهبودی است.

وی اظهار کرد: علت انفجار به صورت قطعی مشخص نیست اما چون در حال حرکت بوده امکان نشتی گاز داشته و شیشه‌های 6 مغازه اطراف محل حادثه در بلوار اصلی سروآباد نیز شکسته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار