رئیس شرکت گاز بانه خبر داد
رئیس شرکت گاز بانه گفت: با توجه به کاهش شدید دمای هوا در 24 ساعت گذشته فشار گاز در بانه بیش از 70 درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۳۳۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱ 24 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، شیرکو خندانی در جلسه مدیریت بحران شهرستان بانه که سالن جلسات فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید دمای هوا در 24 ساعت گذشته فشار گاز در بانه بیش از 70 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: با شروع سرمای شدید در بانه مصرف گاز 22 درصد افزایش داشته است و فشار گاز کاهش یافت.

رئیس شرکت گاز بانه با بیان اینکه فشار ایستگاه های ورودی شهر باید 250 پی اس آی باشد، تصریح کرد: زمانی که فشار به کمتر از250 پی اس آی برسد باید از خط وای پاس استفاده شود که بر همین اساس ایستگاه شوی و ایستگاه بانه را روی خط وای پاس قرار دادیم.

وی گفت: کاهش افت فشار گاز سراسری است و در شرایط بحران برای جلوگیری از ایجاد بحران و قطعی گاز صادرات گاز محدود می‌شود.

خندانی با بیان اینکه یکی از مهمترین راه های مقابله با بحران قطعی گاز همکاری مردم با صرفه جوی در مصرف است، افزود: دستگاه های دولتی که از سیستم دوگانه سوز بهره مند هستند سوخت مایع مصرف کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون در بانه به شرایط بحران نرسیده و تلاش می کنیم از بروز بحران جلوگیری کنیم اظهار کرد: در حال حاضر همه واحدهای تولیدی و خدماتی از گاز استفاده می کنند که در صورت ایجاد بحران، گاز آنها قطع خواهد شد.

رئیس شرکت گاز بانه با بیان اینکه با وجود مشکلات زیاد و کاهش افت فشار گاز تاکنون گاز شهرستان بانه قطع نشده است، گفت: در بانه 38 هزار مشترک گاز وجود دارد و 116 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار