مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد
مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در قالب طرح صدور سوخت توسط مرزنشینان که از مصوبات دولت در سال 90 است تا کنون 22 میلیون لیتر سوخت از مرز استان صادر شده است.
کد خبر: ۳۳۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 23 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، فریدون یاسمی امروز در جلسه کمیسیون برنامه‌ریزی و هماهنگی و نظارت بر قاچاق کالا و ارز استان که در سالن شهدای دولت استانداری کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در قالب طرح صدور سوخت توسط مرزنشینان که از مصوبات دولت در سال 90 است تا کنون 22 میلیون لیتر سوخت از مرز استان صادر شده است.

وی گفت: سود حاصل از این صادرات به حساب مرزنشینان استان تا شعاع 20 کیلومتر واریز می‌شود و نقش مهمی در کنترل قاچاق سوخت توسط گالن به دست‌ها داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان درباره درخواست‌هایی مبنی بر ایجاد جایگاه و مجتمع‌های رفاهی در نقاط مرزی تصریح کرد: اختیارات برای اجازه این اقدامات از نقطه مرز تا شعاع 50 کیلومتر اصلاً مربوط به استان نیست.

وی گفت: در بحث جایگاه نیز در حال حاضر به اندازه لازم وجود دارد و نیازی به ایجاد جایگاه‌های جدید در مرز نداریم ولی در ارتباط با مجتمع‌های رفاهی هیچ محدودیت و مشکلی وجود ندارد.

یاسمی در مورد تخلفاتی که در زمینه قاچاق سوخت صورت گرفته افزود: 150 دستگاه ماشین که اقدام به قاچاق سوخت کرده بودند شناسایی شده و کارت‌های سوخت آنها مصادره شده است.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار