جوهری: واحدهای‌ حقوقی‌ دستگاه‌های ‌اجرایی ‌تقویت شوند
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان و رئیس شورای دستگاه‌های نظارتی این استان خواستار تقویت نیروی انسانی و جایگاه واحدهای حقوقی دستگاه‌های اجرایی و دفاع کامل و همه جانبه آنان از بیت‌المال در مراجع قضایی شد.
کد خبر: ۳۳۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۱ 22 November 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از دادستانی کل کشور، اکبر جوهری تقویت واحدهای حقوقی دستگاه‌های اجرایی را موجب فراهم شدن زمینه‌های دفاع کامل و همه جانبه کارشناسان حقوقی دستگاه‌های اجرایی از بیت المال و پرونده های مرتبط با این دستگاه ها اعلام و اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز چه بهتر که با قوانین و مقررات دستگاه‌های مختلف و قوانین حقوقی مورد نیاز آشنا شوند.

وی از برگزاری منظم جلسات شورای دستگاه‌های نظارتی در استان کردستان و اجرایی و عملیاتی شدن مصوبات آن خبر داد و گفت: در طول سال جاری تاکنون، 36 مناقصه و مزایده دولتی ابطال و یا تجدید شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان و رئیس شورای دستگاه‌های نظارتی این استان با اشاره به برگزاری همایش نظام سلامت اداری و مبارزه با فساد در هفته گذشته برگزاری آن را گام مؤثری در گسترش هماهنگی و تعامل در استان کردستان به منظور تقویت سلامت اداری و مبارزه با فساد برشمرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار