فرمانده سپاه کردستان:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تأمین امنیت را اصلی‌ترین مأموریت سپاه کردستان عنوان کرد و گفت: در این حوزه در کردستان از ظرفیت 19 گردان عملیاتی بسیج محور استفاده می‌شود و این در حالی است که در سایر استان‌ها این گردان‌ها سرباز محور هستند.
کد خبر: ۳۳۲۳۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸ 21 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان اقشار بسیج با نماینده ولی فقیه در کردستان با تسلیت اربعین شهادت امام حسین(ع) به برخی اقدامات بسیج اشاره و اظهار کرد: اقدامات بسیج به داخل کشور منحصر نیست و این اقدامات عمق‌بخشی خارجی داشته است.

وی آمادگی بسیج برای حضور در عرصه‌های مورد نیاز کشور را یادآوری کرد و گفت: وقتی می‌گوییم بسیج آماده حضور است یعنی یک کشور آماده داریم و این آمادگی ایران اسلامی را از آسیب مصون نگه داشته است.

10 برابر شدن ظرفیت زائرسراهای سپاه در کردستان ظرف 6 سال

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: بسیج در عرصه‌های مختلفی چون فرهنگ، زیرساخت و اقتصاد مقاومتی توانسته اقدامات مناسبی انجام دهد و این اقدامات تداوم می‌یابد.

وی به بخشی از اقدامات بسیج در استان کردستان اشاره کرد و گفت: ظرفیت زائرسراهای سپاه در کردستان اکنون به 5 هزار نفر رسیده در حالی که 6 سال قبل این ظرفیت تنها 500 نفر بود هرچند این ظرفیت کافی نیست.

کنگره شهدای کردستان سال 97 برگزار می‌شود

سردار رجبی به برگزاری موفق کنگره پیشمرگان مسلمان کُرد در استان کردستان اشاره کرد و افزود: کنگره شهدای کردستان هم سال 97 در استان برگزار می‌شود.

وی برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای سرعت بخشیدن به رفع محرومیت‌ها در کردستان را یادآوری کرد و گفت: در حوزه سازندگی هرچه بیشتر از ظرفیت بسیج استفاده می‌کنیم.

تأمین امنیت اصلی‌ترین مأموریت سپاه کردستان است

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان تأمین امنیت را اصلی‌ترین مأموریت سپاه کردستان عنوان کرد و افزود: در این حوزه در کردستان از ظرفیت 19 گردان عملیاتی بسیج محور استفاده می‌شود و این در حالی است که در سایر استان‌ها این گردان‌ها سرباز محور هستند.

وی خاطر نشان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان کردستان هم در شرف راه‌اندازی است و فعالیت عمده این قرارگاه در حوزه توسعه زیرساخت‌ها و عمران روستایی است.

80روستا و 15دهستان کردستان از خدمات قرارگاه پیشرفت‌وآبادانی سپاه بهره‌مند می‌شوند

سردار رجبی گفت: اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی در شهرستان بیجار آغاز شده و در دو شهرستان بیجار و سروآباد در مجموع 80 روستا تحت پوشش خدمات قرارگاه قرار خواهند گرفت.

وی با تأکید بر اینکه تقویت امنیت در کردستان همواره مد نظر سپاه است افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در کردستان در بقیه شهرستان‌های استان هم در مجموع از 15 دهستان محرومیت‌زدایی می‌کند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطر نشان کرد: از توان نیروهای بسیجی متخصص در پیشبرد اهداف قرارگاه پیشرفت و آبادانی استفاده می‌کنیم و برنامه‌های مورد نظر قرارگاه در قالب 6 کارگروه پیگیری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار