نماینده ولی فقیه در کردستان:
نماینده ولی فقیه در کردستان به واهمه زورگویان عالم از توان موشکی کشور اشاره کرد و گفت: برخی تحلیل‌های کارشناسان غربی گویای توان ایران در این حوزه است بنابراین لازم است در برابر فشارهایی که به دنبال محدود کردن این توان هستند ایستادگی کرد.
کد خبر: ۳۳۲۳۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱ 21 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و مسئولان اقشار بسیج کردستان با تسلیت اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان اظهار کرد: مراسم اربعین به یک حماسه تبدیل شده و در مراسم اربعین در کنار بارگاه امام حسین(ع) روحیه بسیجی عشق می‌آفریند و حماسه ایجاد می‌کند.

مراسم اربعین تبلیغات علیه چهره رحمانی اسلام را خنثی کرد

وی گفت: آنچه در طول یک‌سال با استفاده از ظرفیت گروهک‌های تروریستی تکفیری علیه چهره رحمانی اسلام تبلیغ شده بود با حرکت اربعین خنثی شد و محبت، برادری و وحدت پیام روشن مراسم اربعین در کربلای معلی بود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به پیام قیام امام حسین(ع) اشاره و تصریح کرد: امام حسین(ع) هراندازه در توان داشت در نصیحت مردم بخشش کرد و آنچه فرزند رسول خدا(ص) انجام داد در واقع مبتنی برخیرخواهی امت اسلام بود.

وی گفت: عملکرد امام حسین(ع) به گونه‌ای بود که برای عمل به تکلیف عذری برای کسی باقی نمی‌ماند و سیدالشهداء تا آخرین قطره خون خود را اهدا کرد تا انسانی در گمراهی و سرگردانی نماند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با اشاره به استفاده از کلیدواژه‌هایی چون جهاد اصغر و جهاد اکبر در کشور افزود: چندی قبل مقام معظم رهبری به «جهاد کبیر» هم اشاره کردند و فرمودند با عدم اطاعت از کفار جهاد کبیر کنید و با این کار مانع سلطه آنان شوید چرا که اگر بر شما مسلط شوند ناچار به اطاعت از آنها خواهید شد.

وی به ویژگی‌های کسانی اشاره کرد که توفیق انجام کارهای بزرگ شمال آنها می‌شود و خاطر نشان کرد: کسانی که بر خود تسلط داشته باشند و تابع هوای نفس نشوند می‌توانند کارهای بزرگ انجام دهند.

اصل روحیه بسیجی اخلاص است

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به ویژگی‌های بسیجیان اشاره کرد و گفت: اصل روحیه بسیجی اخلاص است یعنی یک بسیجی همان کاری را انجام می‌دهد که خدا می‌خواهد و کسی توان آن را ندارد که بر رفتار و عمل یک بسیجی مخلص اثر سوء بگذارد.

وی افزود: غالب نیروی دشمن در سال‌های اخیر بر تضعیف اقتصادی کشور و ضربه زدن به نظام از این حوزه متمرکز شده و تنها راه مقابله با این حربه هم اجرای کامل سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی به برخی توطئه‌های فرهنگی استکبار جهانی علیه ملت ایران اشاره و تصریح کرد: یکی از بندهای محکومیت ایران در سازمان ملل به بهانه حقوق بشر، بستن سایت‌های غیراخلاقی است که از هم پاشیدن بنیان خانواده را دنبال می‌کنند.

وی به برخی دیگر از فشارهای وارد شده بر کشور از جانب مستکبران اشاره کرد و گفت: برخی کشورهای مستکبر حتی اعدام قاچاقچیان را هم بهانه فشار وارد کردن بر ایران می‌کنند در حالی که به آسیب‌هایی که توسط این افراد به کل جامعه بشری وارد می‌شود آگاهی دارند.

زورگویان عالم از توان موشکی ایران واهمه دارند

نماینده ولی فقیه در استان کردستان به واهمه زورگویان عالم از توان موشکی کشور اشاره کرد و افزود: برخی تحلیل‌های کارشناسان غربی درباره توان موشکی ایران حاکی است که توان ما در این حوزه قادر است همه مزدوران غرب در منطقه را در کسری از ثانیه آماج حملات خود قرار دهد بنابراین لازم است در برابر فشارهایی که به دنبال محدود کردن این توان هستند ایستادگی کرد.

وی لزوم استفاده از ظرفیت بسیج در همه عرصه‌ها را یادآوری کرد و گفت: کارایی بسیج در جهاد کبیر است و این کارایی در تمام جهان کاربرد دارد و بسیج نشان داده در هر عرصه‌ای که نظام لازم بداند با انگیزه و نشاط کافی حضور می‌یابد و این ثمره روحیه خدایی است که در بسیجیان این مرز و بوم موج می‌زدند.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی افزود: بسیج نیرویی با اخلاص و دشمن‌شناس است و در زمان مناسب در مقابل توطئه‌های گوناگون دشمن می‌ایستد و باید قدر این نیروی توانمند را بدانیم.

وی به شکل گیری نیروهای حشدالشعبی در عراق با الهام از بسیج مردمی در ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: ورود حشدالشعبی به عرصه در عراق همه معادلات در این کشور را تغییر داد و اثرگذاری این نیروی مردمی در کشور عراق هم‌اکنون به خوبی برای ملت مسلمان این کشور اثبات شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار