مدیرعامل شرکت گاز کردستان:
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در حال حاضر 76 درصد جمعیت روستایی و 99.9 درصد جمعیت شهری کردستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و در مجموع 92درصد کردستانی‌ها از این نعمت برخوردارند.
کد خبر: ۳۲۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱ 15 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، احمد فعله‌گری امروز در مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌های گروهی در سنندج اظهار کرد: از مجموع هزار و 703 روستای کردستان حدود هزار و 503 روستا قابلیت بهره‌مندی از گاز را دارند که تاکنون هزار و 40روستا از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی گفت: هم‌اکنون عملیات گازرسانی به 56 روستای دیگر هم در دست اجراست و 61 روستای دیگر هم به پیمانکاران واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان همچنین از درخواست برای اخذ مجوز برای 72روستای دیگر برای سال آینده خبر داد و خاطر نشان کرد: امیدواریم طی دو سال آینده همه هزار و 503 روستای استان را از نعمت گاز بهره‌مند کنیم.

وی گفت: در حال حاضر 76 درصد جمعیت روستایی و 99.9 درصد جمعیت شهری کردستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند و در مجموع 92درصد کردستانی‌ها از این نعمت برخوردارند.

فعله‌گری افزود: برای طرح‌های عمرانی سال جاری 99 میلیارد تومان اعتبار مصوب شده است که تاکنون 45درصد این اعتبار جذب شده است و با روند فعلی شاهد جذب 100درصدی این اعتبار خواهیم بود.

وی از واگذاری 8 هزار و 364 انشعاب از ابتدای سال تاکنون خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون 241هزار انشعاب گاز در استان داریم و 8 هزار و 590کیلومتر شبکه‌گذاری در کردستان صورت گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به روند اجرای خط ششم سراسری از مسیر کردستان به سمت آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: با تکمیل این خط علاوه بر دو انشعاب برای استان کردستان زمینه برای صادرات گاز به اقلیم کردستان عراق نیز فراهم خواهد شد.

وی همچنین از وصول 63 درصدی مطالبات از مشترکین خبر داد و ابراز امیدواری کرد، که مبالغ باقی‌مانده بویژه از بخش صنعت وصول شود.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار