معاون دانشگاه علوم پزشکی کردستان:
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه مرکز یا کلینیک سم‌زدایی نوزادان در استان کردستان وجود ندارد، گفت: نوزادانی که از مادران معتاد در بیمارستان‌های استان به دنیا می‌آیند یک پروتکل درمانی دارند و فرایند درمان آنها به صورت عادی دنبال می‌‌شود.
کد خبر: ۳۲۸۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۶ 13 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، فرزام بیدارپور امروز در کارگروه اجتماعی استان کردستان با اشاره به اینکه نبود امید به زندگی همیشه دلیل ارتکاب به خودکشی نیست اظهار کرد: اینکه از بین بیش از 7 هزار نفر که سالانه در کردستان فوت می‌کنند، 60 نفر آنها خودکشی کرده‌اند را نباید روی نرخ عدم امید به زندگی در مردم این استان محاسبه کرد.

وی گفت: مهم‌ترین نیاز ما در این بخش‌ این است که باید بر اساس اطلاعات و داده‌های واقعی برای رفع آسیب‌ها کار مطالعاتی و برنامه‌ریزی عملیاتی انجام و هدف خاص در هر شاخصه‌ای تعریف شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با بیان اینکه مرکز یا کلینیک سم‌زدایی نوزادان در استان کردستان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: نوزادانی که از مادران معتاد در بیمارستان‌های استان به دنیا می‌آیند یک پروتکل درمانی دارند و فرایند درمان آنها به صورت عادی دنبال می‌‌شود.

وی گفت: ایجاد این کلینیک در برنامه دانشگاه علوم پزشکی استان است که البته برای اخذ مجوز موافقت ایجاد این کلینیک‌ها باید اطلاعاتی در زمینه تعداد مادران معتاد و نوزادان به وزارت بهداشت ارائه دهیم.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار