مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های کردستان خبر داد
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کردستان با بیان اینکه 140 اکیپ راهداری در سطح استان کردستان برای سرویس‌دهی در شرایط اضطراری داریم، گفت: از این تعداد 99 اکیپ در بخش خصوصی و مابقی به بخش دولتی اختصاص دارد.
کد خبر: ۳۲۷۷۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ 12 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، نعمت‌الله خواجه‌ای امروز در جلسه ستاد بحران استان کردستان که در استانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای جلوگیری از بحران، 800 نفر از پرسنل راهداری،283 دستگاه خودرو دولتی و 2 هزار و 400 خودرو خصوصی آمادگی کامل برای برف‌روبی و مواجه با شرایط اضطراری در فصل سرما و زمستان سازماندهی شده است.

وی با بیان اینکه 140 اکیپ راهداری در سطح استان کردستان برای سرویس‌دهی در شرایط اضطراری داریم، گفت: از این تعداد 99 اکیپ در بخش خصوصی و مابقی به بخش دولتی اختصاص دارد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کردستان از فعالیت 77 گشت راهداری در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد 34 گشت مختص به بخش خصوصی و مابقی به بخش دولتی اختصاص دارد و 590 هزار تن نمک برای پاکسازی جاده‌های استان در سال جاری خریداری شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه در سطح استان کردستان 8 هزار راه شامل راه روستای و راه شهری داریم که از این میزان 6 هزار راه روستایی است که با توجه به فصل سرما و مشکلات روستاهای صعب‌العبوردر این زمینه اداره حمل و نقل استان اقدامات لازم را برای رفاه روستائیان را در نظر گرفته است.

خواجه‌ای با بیان اینکه سازمان راه‌داری یک شرکت دولتی است و حقوق پرسنل و کارمندان خود را از منابع داخلی پرداخت می‌کند، افزود: فعالیت‌های این نهاد در راستای تحقق مطالبات مردم است در دو سال آینده منابع پایدار برای درآمد این سازمان تعریف خواهد شد.

وی، مطالبات برف‌روبی استان را500 میلیون تومان و ماشین‌آلات را600 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ما امسال به 8 میلیارد ریال اعتبار برای تحقق اهداف این نهاد نیاز داریم.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار