مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان خبر دا
مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد مترمکعب گاز در سنندج مصرف شده است.
کد خبر: ۳۲۷۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 12 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، احمد فعله‌گری ظهر امروز در جلسه ستاد بحران استان کردستان که در استانداری برگزار شد با بیان اینکه 92 درصد جمعیت استان کردستان از نعمت گاز برخوردار هستند اظهار کرد: از این میزان صد درصد آن جمعیت شهری و 75 درصد آن جمعیت روستایی از خدمات گازرسانی بهره‌مند هستند.

وی گفت: 136 روستای استان کردستان از نعمت گاز برخوردار هستند و در آینده 153روستای دیگر که قابلیت گازدارشدن را دارند از این نعمت برخوردار می‌شوند، امیدواریم روستاهای بالای 20 خانوار در آینده از این نعمت خدادادی و ضروری بهره‌مند شوند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان با اشاره به منطقه کوهستانی استان کردستان و شهرستان‌های تابعه تصریح کرد: با توجه شرایط لوله گذاری در استان سخت و با مشکلات فراوانی مواجه است اما هفتمین استان از لحاظ بهره‌مندی از گاز شهری است.

وی گفت: در شش ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد مترمکعب گاز در سنندج مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان بیشترین مقدار مصرف گاز را مشترکین بخش خانگی و نیروگاه قلیان در نیمه اول سال جاری اعلام کرد و گفت: روزانه تا 9 میلیون مترمکعب مصرف در سطح استان داریم که با وجود سرما در فصل زمستان انتظار می‌رود این میزان به یک و نیم میلیون متر مکعب افزایش یابد.

فعله گری با بیان اینکه کردستان در انتهای خطوط انتقال گاز قرار گرفته تمامی آلودگی در انتهای لوله به سایر نقاط منتقل می‌شود، افزود: در شهرستان سقز، بانه و مریوان 3 تا 4 نوبت دوده‌ها را خارج و لوله‌ها را تمیز می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان در پایان آمادگی خود را برای بحران های احتمالی از طریق تغییرات در طراحی با تجهیز تکنولوژی به صورت مستمر اعلام کرد.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار