مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان، از وجود ۴۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در این استان خبر داد و گفت: اختصاص اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه ها ضروری است.
کد خبر: ۳۲۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 12 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، حامد جولایی امروز در نشست رئیس مجمع نمایندگان مردم کردستان با مدیران ورزش و جوانان استان در سنندج، اظهار کرد: طی سه سال اخیر ۸۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان کردستان با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفته‌اند.

وی گفت: در حال حاضر ۴۰ پروژه ورزشی نیمه تمام در استان کردستان وجود دارد که در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز می‌توانیم تا اواسط سال آینده تمامی این پروژه‌ها را به بهره‌برداری برسانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: خوشبختانه میزان اعتبارات اختصاص یافته به اداره کل ورزش و جوانان استان در طول سه سال اخیر خوب بوده و امسال نیز ۳۵ میلیارد تومان به حوزه ورزش اختصاص پیدا کرده است که انتظار می رود بتوانیم تمامی این اعتبار را جذب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نبود خوابگاه ورزشی در سراسر استان کردستان، عنوان کرد: نبود خوابگاه یکی از مشکلات اصلی ما در کردستان به شمار می رود و به همین دلیل ظرفیت استان برای میزبانی مسابقات مختلف ورزشی به دلیل نبود خوابگاه به هدر می‌رود.

جولایی افزود: نه تنها در شهرستانها، حتی در مرکز استان نیز ما یک خوابگاه ورزشی نداریم و این روند باعث شده است تا ما برای برگزاری هر گونه مسابقه‌ای در استان کردستان با مشکلات زیادی مواجه شویم.

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار