نماینده اصلاح‌طلب کردستان در مجلس ششم:
رئیس ستاد مشترک انتخاباتی اقوام و مذاهب ایرانی با اشاره به اینکه در بین اقوام و مذاهب ایرانی روحانی شانس رای ندارد، گفت: دولت روحانی شعار آزادی فضای مجازی می‌دهند اما در بعضی استان‌ها تیم‌های سایبری تشکیل شده تا منتقدین دولت را تخریب کنند.
کد خبر: ۳۲۵۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵ 07 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمد محمدرضایی رئیس ستاد مشترک انتخاباتی اقوام ایرانی و فعال سیاسی اصلاح‌طلب عصر امروز در نشست «روحانی به روایت مسئولان ستاد حامی روحانی» در غرفه خبرگزاری تسنیم در بیست‌ و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، اظهار کرد: من اصلاح‌طلبم و اصلاح‌طلب خواهم بود اما با برخی دوستانم اختلاف مبنایی دارم؛ من در زمان دوم خرداد 76 در زندان بودم و زندان را به ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان تبدیل کرده بودیم اما وقتی در مجلس ششم به انتقاد از عملکرد برخی مسئولان دولت اصلاحات پرداختم از من شکایت شد.

تشکیل تیم‌های سایبری تخریب منتقدان دولت در برخی استان‌ها

وی گفت: در دولت احمدی‌نژاد تندترین انتقادها را داشتم اما هیچگاه بی‌احترامی ندیدم در دولت روحانی شعار آزادی فضای مجازی می‌دهند اما در بعضی استان‌ها تیم‌های سایبری تشکیل شده تا منتقدین دولت را تخریب کنند.

جوان بیکاری که دولت روحانی مدیرکل حوزه استانداری کرد!

رئیس ستاد مشترک انتخاباتی اقوام ایرانی با اشاره به اینکه در 12 خرداد 92 روحانی به دیدار نمایندگان و فعالان اقوام آمد، و حاصل آن تدوین بیانیه ده ماده ای حقوق اقوام ادیان و مذاهب شد، تصریح کرد: در آن دیدار، روحانی میثاق 10 ماده‌ای حقوق اقوام و مذاهب ایرانی را امضا کرد، اما هیچ کدام از اعضای ستادهای مردمی روحانی در دولتش حضور ندارند. دولت آقای روحانی جوان بیکاری که سابقه یک روز کار دولتی نداشته است را از یک استان دیگر به یک استان مرزنشین می‌برد و به عنوان مدیرکل حوزه استانداری انتخاب می‌‌کند و این مسئله ذهنیت بدی در فارغ التحصیلان و مدیران و جوانان بومی ایجاد کرده است.

محمدرضایی در ادامه نشست در غرفه خبرگزاری تسنیم با بیان اینکه در شرایط سال 92 روحانی بهترین گزینه بود و ما عملکرد وی در سیاست خارجی را قبول داشتیم اظهار کرد: متاسفانه برجام که محصول سیاست خارجه روحانی است در چالش است و طرف مقابل به تعهداتش عمل نکرده و اکنون مجبور به استقراض از روسیه شده‌ایم.

دولت احمدی‌نژاد محصول عملکرد ضعیف دولت خاتمی و مجلس ششم اصلاح‌طلب بود

عضو شورای مرکزی مجمع نمایندگان ادوار با بیان اینکه دولت احمدی‌نژاد محصول عملکرد ضعیف دولت خاتمی و مجلس ششم اصلاح‌طلب بود، متذکر شد: ما به عنوان اصلاح‌طلب نگرانیم که به خاطر عملکرد غلط دولت یازدهم، دولتی برسر کار بیاید که مورد رضایت ما نباشد.

روحانی بین اقوام و مذاهب ایرانی شانس رای ندارد

وی افزود: بسیاری از اصلاح‌طلبان به این نتیجه رسیدند که کاندیداهایی که از فیلتر شورای نگهبان رد می‌شوند داشته باشیم. ما در ستادمان به دنبال معرفی آقای شمخانی هستیم و برخی دیگر از دوستان اصلاح‌طلب نیز به دنبال معرفی گزینه‌های دیگری از جمله آقای پزشکیان هستند. در بین اقوام و مذاهب ایرانی روحانی شانس رای ندارد. در مناطقی که بالای 80 درصد در سال 92 به روحانی رای دادند این بار امیدی به 20 و 30 درصد هم نیست و باید به فکر باشیم.

رئیس ستاد مشترک انتخاباتی اقوام ایرانی در ادامه نشست در پاسخ به سوال یکی از حضار که چرا شما دولت احمدی‌نژاد را محصول دولت اصلاحات می‌دانید، گفت: زمانی که رئیس دولت اصلاحات برای ارائه گزارش بودجه به مجلس ششم آمد، شهردار خاطی تهران ملک‌مدنی را هم با خود به مجلس می‌آورد و ملت شاهد این صحنه بودند. بعد از ملک‌مدنی احمدی‌نژاد در فرآیندی قانونی شهردار شد اما دولت اصلاحات که 22 میلیون پشتوانه رای داشت و شعار زنده باد مخالف من سر می داد، نتوانست وی را که همسو نبود، تحمل کند ودستور داد شهردار تهران در جلسه هیئت دولت شرکت نکند. متاسفانه همین مسئله دستاویز احمدی‌نژاد برای مظلوم‌نمایی در جامعه و رای آوردن در سال 84 شد.

اعمال و رفتار روحانی یکی نیست

محمدرضایی خاطرنشان کرد: در جبهه اصلاحات طیف‌های گوناگونی وجود دارند و ما به عنوان ستاد مشترک انتخاباتی اقوام ایرانی به این نتیجه رسیدیم که عملکرد دولتمردان یازدهم به واگرایی بینجامد. اعمال و رفتار روحانی یکی نیست و بارها انتقادات خود را به وی مطرح کردیم. اما گوش شنوایی نداشت. به عنوان نمونه یکی از وعده های پوچ آقای روحانی به اقوام ایرانی در تبلیغات انتخاباتی این بود که در سفر به کردستان گفت، کارگروهی برای افزایش اعتبارات این استان تشکیل می‌دهد اما وزیر کشور وی اخیرا گفته شاخص تخصیص تسهیلات به کردستان در پایین‌ترین رده‌ها قرار دارد.

نماینده مجلس ششم در پاسخ به سوال دیگری درباره عملکرد اصلاح‌طلبان در سال 92 اظهار کرد: در سال 92 جمع‌بندی ما این بود که آقای عارف کناره‌گیری کند و یکی از انتقادات جدی ما از روحانی نیز همین است در زمانی که وی شانسی برای انتخاب شدن نداشت، بیانیه 10 ماده‌ای حقوق اقوام و مذاهب، مورد استقبال عمومی در اقصی نقاط کشور قرار گرفت و شانس ایشان را بالا برد. توام با آن، کناره‌گیری عارف و مناظره‌ها دست به دست هم داد تا وی رئیس جمهور شود. اما وی به هیچ کدام از وعده‌هایش درباره حقوق اقوام عمل نکرد.

روحانی در زمین با اصولگراهاست و در رختکن به اصلاح‌طلب‌ها سر می‌زند

محمدرضایی متذکر شد: روحانی در زمین با اصولگراهاست و در رختکن به اصلاح‌طلب‌ها سر می‌زند. امیدوارم حاصل فکر جمعی اصلاح‌طلبان به نتیجه خوبی ختم شود و دیگر اشتباه حمایت از روحانی را تکرار نکنیم.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
احمدنژاد از بیجار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
جناب محمدرضا یی واقعیتها را با مردم در میان گذاشته اند جادارد مردم هم در انتخابات پیش رو با اگاهی کامل به کسی رای بدهند که چهار سال دیگر سرشان کلاه نره
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۰
دولت آقای روحانی جوان بیکاری که سابقه یک روز کار دولتی نداشته است را از یک استان دیگر به یک استان مرزنشین می‌برد و به عنوان مدیرکل حوزه استانداری انتخاب می‌‌کند و این مسئله ذهنیت بدی در فارغ التحصیلان و مدیران و جوانان بومی ایجاد کرده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار