انصاری در نمایشگاه مطبوعات خبر داد
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: از بعضی رسانه‌ها و مطبوعات به دلیل اتهام‌افکنی علیه دولت به قوه قضائیه شکایت کرده‌ایم.
کد خبر: ۳۲۴۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴ 06 November 2016

به گزارش تابناک کردستان، حجت‌الاسلام مجید انصاری امروز با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با حضور در نشست خبری با بیان اینکه اهمیت رسانه و نقش مطبوعات همیشه در جامعه آزاد برجسته بوده است، اظهار کرد: نقش موثر رسانه‌ها در تغذیه فکری جامعه و انتقال مطالب بین مسئولان و مردم و اعمال نظارت عمومی بین رسانه‌ها و مسئولان و نقش اصلاح‌گرانه‌ای که رسانه‌ها در جامعه ایفا می‌کنند، از شاخصه‌های مهم نقش رسانه‌ها و مطبوعات است.

وی با اشاره به تغییرات صورت گرفته در کابینه دولت گفت: دولت برنامه تغییر دیگری در کابینه ندارد و برخی شایعات پیرامون تغییر آقای نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور یا برخی وزرا صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ای است. برخی این اخبار را با چاشنی تخریب همراه کرده‌اند مثل مسئله دو تابعیتی‌ها که وزیر محترم اطلاعات چندی پیش رسما از عدم حضور مدیران دو تابعیتی در دولت خبر داد.

معاون حقوقی رئیس جمهور با بیان اینکه از بعضی رسانه‌ها و مطبوعات به دلیل اتهام افکنی علیه دولت به قوه قضائیه شکایت شده، تصریح کرد: در قبال هرگونه ایراد و تهمت و تخریب علیه رئیس جمهور به عنوان شخص دوم کشور نمی‌توانیم بی‌تفاوت باشیم. برخی نشریات امروز کشور از نشریات منافقین در اول انقلاب و بعضی رسانه‌های ضد انقلاب کپی‌برداری می کنند و مطالبی را که منتشر می‌کنند در راستای نهادینه کردن ناامیدی و تهمت در جامعه است.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار