عضو شورای شهر سنندج:
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کدام از دستگاه‌ها و سازمان‌ها از جمله سازمان نظام مهندسی، جهاد کشاورزی، شهرداری و غیره مدیریت شهر را به عهده ندارند، گفت: مدیریت شهر سنندج را 30 نفر دلال در دست دارند و مسئولان به دنبال آنها می‌دوند.
کد خبر: ۳۲۱۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵ 31 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، اسعد فتاحی امروز در سومین جلسه کمیسیون حاشیه شهر و مناطق کم برخوردار سنندج اظهار کرد: الان سه سال از عمر فعالیت دور چهار شوراها می‌گذرد و در طول این سال‌ها جلسات زیادی در زمینه رفع مشکلات مناطق حاشیه شهر برگزار شده، اما تنها وقت صرف کردن دور میز بوده و هیچ خروجی عملی نداشته است.

وی با بیان اینکه تا کنون هیچ کاری که انتظار مردم ساکن در این نواحی بوده صورت نگرفته است، گفت: تا زمانی که مدیریت اصولی در این نواحی شکل نگیرد و مدیران و مسؤولان متولی عزم خود را برای ایجاد تغییر در این مناطق جزم نکند هیچ حرکت مثبتی صورت نخواهد گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر سنندج خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین نیازها در بحث توانمندسازی مناطق حاشیه شهرها داشتن مدیریت اصولی است که متاسفانه جای خالی آن در شهر سنندج کاملاً مشهود است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هیچ کدام از دستگاه‌ها و سازمان‌ها از جمله سازمان نظام مهندسی، جهاد کشاورزی، شهرداری و غیره مدیریت شهر را به عهده ندارند، گفت: مدیریت شهر سنندج را 30 نفر دلال در دست دارند و مسئولان به دنبال آنها می‌دوند.

فتاحی افزود: مسؤولان ما نمی‌توانند حریف این دلال‌ها شوند و آنها به راحتی دست به انجام هر اقدامی می‌زنند و مسؤولان پیاده و دلالان سواره هستند.

وی با بیان اینکه مردم از این وضعیت واقعاً خسته و گله‌مند هستند، اظهار کرد: مردم حاضر به هر نوع همکاری با مسؤولان در بحث ساماندهی وضعیت این نواحی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز هستند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
آیا دلالان رضایت می دهند که سازماندهی شود جناب رئیس حرف همان است که گفتی هر گز اجازه نداده و نمی دهند که سنگ بر روی سنگ بند شود دلال آن محترم نان آور ... هستند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار