معاون مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: بخشنامه جذب روحانیون در سال تحصیلی 96-95 از سوی آموزش و پرورش کردستان به واحدهای اداری استان ابلاغ شد.
کد خبر: ۳۲۱۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷ 31 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، طالب محمدی در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: بخشنامه جذب روحانیون در سال تحصیلی 96-95 از سوی آموزش و پرورش کردستان به واحدهای اداری استان ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس بخشنامه اعلام شده، دارندگان مدرک تحصیلی سطح 2 حوزه می‌توانند تا تاریخ 20 آبان با مراجعه به امور اداری آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان اقدام به ثبت نام کنند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و نیروی انسانی مدیرکل آموزش و پرورش کردستان تصریح کرد: خدمت وظیفه این افراد در آموزش و پرورش در راستای انجام فعالیت‌های پرورشی و فرهنگی با اولویت مدارس شبانه‌روزی است و استفاده از آنها در امر تدریس مجاز نیست.

وی با بیان اینکه انجام خدمت وظیفه هیچگونه حق استخدام برای این افراد ایجاد نخواهد کرد، گفت: مدت خدمت وظیفه این افراد در آموزش و پرورش 24 ماه است و برای افرادی که در بین سال تحصیلی منتزع شده و یا مرتکب غیبت(بیشتر از یک ماه)شوند، گواهی انجام خدمت وظیفه صادر نمی‌شود.

محمدی افزود: در زمان تعطیلی مدارس، این افراد در اختیار معاونت پرورشی و فرهنگی خواهند بود تا در صورت ضرورت در فعالیت های مرتبط به کارگیری شوند.

وی اظهار کرد: سازماندهی و توزیع افراد بین شهرستان‌ها و مناطق پس از معرفی نهایی اسامی به استان توسط معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی استان انجام می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار