استاندار کردستان گفت: مطالبه‌گری امروز به بلای کشور تبدیل شده است، چراکه همه اقشار جامعه فقط مطالبه خود را از دولت می‌طلبند در حالی که فرد فرد جامعه برای رسیدن به توسعه باید با هم همگام شوند.
کد خبر: ۳۲۰۹۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵ 31 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، عبدالمحمد زاهدی، در دیدار با دانشجویان فعال دانشگاه‌های استان کردستان با اشاره به اینکه نگرش‌ها در جامعه ما مشکلاتی را در بخش‌های مختلف به وجود آورده است، اظهار کرد: برای پیشبرد و توسعه اهداف جامعه باید نگرش‌ها تغییر کند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه والای دانشجویان در جامعه، گفت: دانشجویان با توجه به جایگاه خود در جامعه باید همواره مطالبه‌گر باشند.

استاندار کردستان تصریح کرد: مطالبه‌گری خوب است و ملت باید مطالبه‌گر باشد البته باید این را پذیرفت که نباید فقط مطالبه‌گر بود بلکه برای این مطالبه خود نیز باید اقدام کرد.

وی گفت: مطالبه‌گری امروز به بلای کشور تبدیل شده است، چراکه همه اقشار جامعه فقط مطالبه خود را از دولت می‌طلبند در حالی که فرد فرد جامعه برای رسیدن به توسعه باید با هم همگام شوند.

زاهدی با اشاره به این شعار که خواستن توانستن است، افزود: این شعار در عمل خوب نشان داده نشده و در حد خواستن همان خواستن است، باقی مانده است.

وی اظهار کرد: خواستن به معنای اراده کردن برای انجام کاری است نه اینکه بخواهیم و ما خود در این راه هیچ اقدامی نکنیم، چراکه در هر بخشی که مردم و دولت با هم هماهنگ و همراه شده‌اند توانسته‌اند راه‌های رسیدن به توسعه و پیشرفت را باهم طی کنند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه ما باید برای خود در کنار مطالبه‌گری، نقش قائل شویم، گفت: نقش مردم در اداره کردن امور نباید نادیده گرفته شود و دانشجویان نیز به عنوان بخشی از جامعه نقش خود را در رسیدن به توسعه جدی بگیرند.

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار