مدیرعامل شرکت غله کردستان خبر داد
مدیرعامل شرکت غله کردستان گفت: 30 درصد گندم کردستان در بیجار به تولید رسیده و مردم این شهرستان از این محل 3 هزار میلیارد ریال در آمد داشته‌اند.
کد خبر: ۳۲۰۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 30 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، جمال صالحی امروز در مانور پدافند غیرعامل در سیلوی 50 هزار تنی بیجار اظهار کرد: این شهرستان با 150 هزار هکتار زمین زیر کشت گندم و با تولید حدود 30 درصد از گندم استان در رتبه اول استان و رتبه دوم کشوری قرار دارد.

وی با بیان اینکه این مقدار از تولید حدود 3 هزار میلیارد ریال برای استان درآمد حاصل کرده است گفت: این نتیجه تلاش شبانه روزی کشاورزان و همکاران در سازمان جهاد کشاورزی بوده است.

مدیرعامل شرکت غله کردستان تصریح کرد: سیلوی 50 هزار تنی بیجار در سال 74 کنگ زنی شده و در سال 83 به بهربرداری رسیده است.

وی گفت: این سیلو دارای 18 کندو و در 10طبقه ساخته شده که دارای سیستم بوجاری بوده و با تلاش مهندسان داخلی طراحی و با پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا اجرا شده است.

صالحی با عنوان اینکه طول عمر مفید این سیلو بیش از 60 سال برآورد شده افزود: با استفاده از مانیتورینگ و سیستم‌های نوین آزمایشگاهی می‌توان گندم ذخیره شده در سیلو را برای مدت‌های طولانی نگهداری کرد.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل قدمتی برابر با طول عمر بشر دارد، و به تمام بخش‌های جامعه مرتبط است گفت: در این سیلو تمام پیش بینی‌های لازم برای مقابله با هرگونه حادثه و تهدیدی انجام شده است.

منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار