فرمانده انتظامی کردستان مطرح کرد
فرمانده انتظامی کردستان از افزایش تهدیدات فضای مجازی و دستگیری 146 مجرم در این حوزه در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: پیشگیری از جرائم و تلاش در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی مردم از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های پلیس در کردستان است.
کد خبر: ۳۱۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶ 24 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، سردار مسعود خرم‌نیا امروز در همایش فرماندهان کلانتری‌ها و پاسگاه‌های انتظامی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: 65 هزار پرونده در 6 ماهه نخست امسال در کلانتری‌های سطح استان تشکیل شده است.

وی گفت: 20 هزار از این 65 هزار پرونده تشکیل شده در پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها به دوایر مشاوره انتظامی استان ارجاع داده شده که 16 هزار از این تعداد منجر به صلح و سازش شده است.

فرمانده انتظامی کردستان به عملکرد انتظامی استان در نیمه نخست امسال اشاره و تصریح کرد: برنامه‌های پلیس انتظامی استان در 6 ماهه نخست امسال موجب کاهش 28 درصدی وقوع قتل و 19 درصدی جرح شده است.

وی از کاهش سه درصدی سرقت و 18 درصدی تصادفات در شش ماهه اول امسال خبر داد و گفت: مبارزه با باندها و تشکیلات سازمان‌یافته در زمینه قاچاق مهم‌ترین اولویت و رویکرد دستگاه انتظامی استان در سال جاری است.

سردار خرم‌نیا به کشف 67 میلیارد تومان قاچاق در نیمه نخست امسال در استان اشاره کرد و افزود: تمرکز بر بانک‌ها و تشکیلات سازمان یافته در زمینه قاچاق و برخورد با قاچاق اقلامی که در تضعیف وضعیت اقتصاد و تولید کشور تاثیرگذار هستند و اقلام خوراکی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازند از دیگر اولویت‌های انتظامی استان در بحث مقابله با قاچاق است.

وی از افزایش تهدیدات فضای مجازی و دستگیری 146 مجرم در این حوزه در 6 ماهه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: پیشگیری از جرائم و تلاش در راستای ارتقای سطح امنیت اجتماعی مردم از مهم‌ترین اهداف و اولویت‌های پلیس در استان است و در این راستا برنامه‌ها و طرح‌های مختلفی را در طول سال اجرا می‌کند.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار