فرمانده کل سپاه در یادواره شهدای خراسان شمالی:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز امنیت سیستان و بلوچستان و کردستان شبیه امنیت تهران است و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.
کد خبر: ۳۱۳۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸ 18 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم اختتامیه گرامیداشت سه هزار شهید استان خراسان شمالی اظهار کرد: شرط اصلی رشد هر کشور وجود امنیت است که خوشبختانه این مسئله در کشور ما در بالاترین شرایط قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه از دهه 80 آمریکایی‌ها به دنبال برنامه‌ریزی برای حمله به ایران بودند، گفت: آمریکا که از تحریم و اقدامات این چنینی به نتیجه نرسیده بود تصمیم به حمله نظامی علیه ایران گرفت و حادثه ساختگی 11 سپتامبر را به وجود آورد تا به این بهانه به منطقه بیاید و ابتدا به افغانستان و عراق حمله کرد تا حضورش را در اطراف ایران تکمیل کند.

وی گفت: امنیت داخلی و همچنین امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران یک دستاورد است، اطلاعاتی داریم که برخی کشورهای منطقه و آل سعود خائن برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری می‌کنند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اطلاعات کاملی داریم که نشان می‌دهد سرویس های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل با یکدیگر همکاری دارند، تصریح کرد: آنها به دنبال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی در ایران هستند که البته می‌بینیم که امروز امنیت سیستان و بلوچستان و کردستان شبیه امنیت تهران است و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.

افکار


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار