مدیرکل نوسازی مدارس کردستان خبر داد
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: امسال 17 پروژه مقاوم‌سازی و نوسازی در سطح کردستان در حال انجام وجود دارد که سه پروژه با زیر بنای 565 متر مربع در هفته دولت با اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۱۳۲۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 17 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، شهرام سعیدی روز دوشنبه در آیین افتتاح پروژه نوسازی مدرسه پسرانه شهید عزیزمراد مرادی در روستای ویهج از توابع شهرستان قروه اظهار کرد: امسال 17 پروژه مقاوم‌سازی و نوسازی در سطح کردستان در حال انجام وجود دارد که سه پروژه با زیر بنای 565 متر مربع در هفته دولت با اعتبار 10 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی گفت: 14 پروژه نوسازی با زیر بنای چهار هزار و 185 متر مربع در دست اقدام بوده و مدرسه 6 کلاسه در روستای ویهج از توابع شهرستان قروه با هدف توسعه و بهبود فضای آموزشی نوسازی شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان تصریح کرد: از 17 مدرسه نوسازی در کردستان 2 مدرسه در روستای ویهج و وینسار از شهرستان قروه امسال نوسازی و مقاوم سازی شده‌اند.

وی گفت: مدرسه شهید عزیر مراد مرادی در روستای ویهج با زیر بنای 430 متر مربع که یک میلیارد و 850 میلیون ریال برای نوسازی و بهسازی آن هزینه شده است.

سعیدی افزود: پروژه نوسازی 6 کلاسه روستای وینسار با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریال به زودی به بهره برداری می رسد.

منبع: ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار