معاون وزیر راه و شهرسازی در بانه مطرح کرد
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پروژه بیمارستان ۹۸ تختخوابی شهرستان بانه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی ۶۷ درصدی برخوردار است و تا پایان امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۳۱۳۲۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۹ 17 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، محمدجعفر علیزاده امروز در بازدید از بیمارستان 98 تختخوابی شهرستان بانه که با حضور حسینی رئیس امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور و مسئولان استان و شهرستان در بانه برگزار شد، ضمن ابراز رضایت از پیشرفت فیزیکی بیمارستان 98 تختخوابی بانه اظهار کرد: پروژه بیمارستان 98 تختخوابی شهرستان بانه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 67 درصدی برخوردار است.

وی گفت: پروژه بیمارستان 98 تختخوابی شهرستان بانه طبق زمان‌بندی از پیش تعیین شده تا پایان امسال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد و اعتبار تجهیزات بیمارستان بانه نیز از هم‌اکنون پیش‌بینی شده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: با توجه به اینکه از سال گذشته با همکاری بنیاد برکت و از طریق دفتر مقام معظم رهبری عملیات تکمیل و احداث بیمارستان بانه را در اولویت قرار دادیم شاهد رشد جهشی این پروژه بودیم و در جلسه اخبر که با دکتر حسینی رئیس امور سلامت سازمان برنامه و بودجه کشور داشتیم مصوب شد که به محض اتمام عملیات ساختمانی پروژه بیمارستان 98 تختخوابی شهرستان بانه بلافاصله بیمارستان جدید بانه تجهیز شود که این مهم می‌تواند یک مژده خوب برای مردم شهرستان بانه باشد.

وی گفت: طبق برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی شده باید وزارت راه و شهرسازی پروژه بیمارستان 98 تختخوابی شهرستان بانه را تا پایان امسال تحویل علوم‌ پزشکی دهد که خوشبختانه با توجه به روند پیش‌رو و پیشرفتی که در عملیات تکمیل و احداث این بیمارستان شاهد هستیم امیدواریم پروژه بیمارستان 98 تختخوابی بانه در مدت زمان تعیین شده به اتمام برسد و تحویل علوم پزشکی داده شود.

علیزداده ویژگی‌های بیمارستان 98 تختخوابی شهرستان بانه را از نظر ویژگی‌ها یک بیمارستان جنرال عنوان کرد و افزود: این بیمارستان با داشتن بخش‌های اساسی مورد نیاز در تخصص‌های داخلی، جراحی، کودکان و نوزادان و همچنین زنان و زایمان از ویژگی‌های یک بیمارستان جنرال در شهرستان بانه برخوردار است.

وی از پیش‌بینی سایر فضاهای مورد نیاز در این بیمارستان خبر داد و اظهار کرد: پیش‌بینی 12 تخت مراقبت‌های ویژه و 12 تخت اورژانس از جمله این موارد است که این موارد یک ارتقای خوب برای بیمارستان بانه به شمار می‌رود.

منبع: تسنیم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار