مراسم تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان مریوان در حالی امروز برگزار شد که اخبار رسیده حاکی است، مراسم بدون حاشیه نبوده است.
کد خبر: ۳۱۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 17 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، امروز جمعی از مسئولان استان و شهرستان در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مریوان گرد هم آمدند تا شاهد سپردن سکان مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان بعد از 16 ماه به مدیری جدید باشند، مراسمی که به فاصله کوتاهی از انتقادات و ناراحتی و عصبانیت مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان به دلیل خداحافظی از این سمت برپا شد و مراسم بدون حاشیه نبود.

سید فواد حسینی ظهر در این مراسم اظهار داشت: برای حفظ آرامش شهرستان مریوان از اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان می‌روم.

وی گفت: مهم‌ترین دلیل رفتن بنده از سمت ریاست این اداره حفظ آرامش کنونی اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان بوده است بنابراین از تمامی همکاران اداره آموزش و پرورش شهرستان انتظار می‌رود که با مدیریت جدید این نهاد حداقل همکاری‌های لازم را داشته باشند.

مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان که با ابراز ناراحتی و نارضایتی از خداحافظی از سمت رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان سخنرانی می‌کرد، تصریح کرد: هر رفتنی بد نیست و هر آمدنی نمی‌تواند مفید باشد و در زمان مدیریت اینجانب آرامش را به آموزش و پرورش شهرستان مریوان تزریق نمودم و امروز باید برای حفظ این آرامش از این سمت خداحافظی کنم و امیدوارم که این امنیت و آرامش کنونی همچنان برقرار بماند.

وی که با ابراز عصبانیت و انتقاد شدید صحبت می‌کرد، گفت: در طول 16 ماه خدمت و فعالیت بنده در سمت رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان توانسته‌ام تمامی افرادی را که برای این ارگان معضل‌سازی و حاشیه درست کرده‌اند آنها را در حاشیه گذاشته و در همان حاشیه آنها را نگهداری کردم.

حسینی افزود: در این مدت تمامی افرادی که قصد ایجاد حاشیه برای این ارگان مهم را داشتند به هیچ‌گونه اجازه عرض اندام داده نشده و نگذاشتیم آنها در بطن ماجراها قرار گیرند و این امر نیز باعث شد از سوی آنها مورد تخریب قرار گیریم و مسائل و مشکلات عدیده‌ای را به وجود آوردند که با همت و تلاش برخی از مسئولان رفع شد.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش رکن اساسی توسعه هر استان و یا شهرستانی محسوب می‌شود و اگر در حاشیه باشد و مشکلات حاشیه‌ای آن رفع نشود قطعا نمی‌تواند به مسائل مربوطه خود رسیدگی کند و برای رسیدن به همان اهداف که توسعه پایدار است قدم برداشت.

مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این اداره که نامی از آن پروژه‌های عظیم نبرده بود، عنوان کرد: افتتاح 7 پروژه عظیم و بهره‌برداری از آنها و همچنین تعمیر و تجهیز برخی از مدارس از جمله اقدامات کوچک انجام شده در مدت کاری بنده در آموزش و پرورش شهرستان مریوان است.

در پایان این مراسم بهمن عرفانی به عنوان مدیر جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان معرفی و از زحمات سید فواد حسینی مدیر سابق اداره آموزش و پرورش شهرستان مریوان قدردانی شد.

عرفانی پیش از این در سمت مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو سنندج خدمت کرده است.

منبع: تسنیم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار