معاون شهردار سنندج خبر داد
معاون خدمات شهری شهردار سنندج از جمع آوری 167 متکدی در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: از این تعداد متکدی جمع آوری شده 92 نفر مرد و 75 نفر زن بودند.
کد خبر: ۳۱۲۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 16 October 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، آرش رخزادی از جمع آوری 167 متکدی در نیمه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد متکدی جمع آوری شده 92 نفر مرد و 75 نفر زن بودند.

وی گفت: پس از جمع آوری متکدیان در سطح شهر بحث وضعیت معیشتی آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد که امسال 95 متکدی پس از اخذ تعهد کتبی مبنی بر ترک تکدی گری از مجتمع متکدیان ترخیص شدند.

معاون خدمات شهری شهردار سنندج تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال 6 نفرمتکدی متخلف جهت برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و 10 نفر از کودکان متکدی هم پس از طی مراحل قانونی به خانواده‌هایشان تحویل داده شدند.

وی گفت: با توجه به اینکه 30 نفر از متکدیان جمع آوری شده از شهر ها و استان‌های همجوار بودند با اخذ تعهد کتبی به شهرهای محل سکونتشان انتقال داده شدند.

رخزادی افزود: 20 نفر از متکدیان جمع آوری شده به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند و 3 نفر هم به علت نداشتن سرپناه در مجتمع متکدیان اسکان داده شدند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار