مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان خبر داد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: در شش ماهه نخست امسال ۲۱۵ میلیون لیتر بنزین در استان مصرف شده که نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۳۱۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 15 October 2016

به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان،فریودون یاسمی از کاهش ۷ درصدی مصرف فرآورده‌های نفتی این منطقه در شش ماهه نخست سال ۹۵ نسبت به سال ۹۴ خبر داد.

وی گفت: در این مدت ۲۱۵ میلیون لیتر بنزین در استان مصرف شده که نسبت به سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح پیمایش نفت‌گاز افزود: در شش ماهه نخست سال۹۵در منطقه کردستان ۱۸۴ میلیون لیتر نفت‌گاز مصرف شده است که نسبت به سال ۹۴ کاهش ۱۱ درصدی را نشان می‌دهد، لازم به توضیح است که مقدار مذکور بدون لحاظ نمودن مصرف نیروگاه سیکل ترکیبی سنندج است.

وی میزان مصرف نفت سفید در این مدت را ۳۰ میلیون لیتر اعلام کرد و گفت: در این مدت مصرف نفت سفید با 27 درصد کاهش همراه بوده است.

یاسمی افزود: مصرف نفت‌کوره در شش ماهه نخست امسال مقدار ۹ میلیون و دویست هزار لیتر بوده که با کاهش ۱۶درصدی همراه بوده است.

وی علل مهم کاهش مصرف سوخت در استان کردستان را اجرای طرح بازنگری کالا برگ نفت سفید در سطح استان، ساماندهی و برنامه ریزی توزیع فرآورده‌های نفتی، بازدیدهای میدانی و منظم از مصرف کنندگان عمده و جزء و نظارت بر نحوه مصرف سوخت آنها عنوان کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار