وعده استرداد وجوه شرکت‌کنندگان در مزایده سالن‌های ورزشی کردستان
حامد جولایی و حسین دهقانی مدیران کل ورزش و جوانان و امور اقتصادی و دارایی استان کردستان در گفت‌وگو با «تابناک کردستان» وعده دادند وجوه شرکت‌کنندگان در مزایده سالن‌های ورزشی استان از شنبه 24 مهرماه به حساب آنها واریز می‌شود.
کد خبر: ۳۱۰۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰ 13 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان امسال با برگزاری یک مزایده غیرحضوری اقدام به واگذاری اداره سالن‌های ورزشی خود به متقاضیان بخش خصوصی کرد اما کسانی که در این مزایده جزو برندگان نبوده‌اند تاکنون موفق به دریافت سپرده خود نشده‌اند.

موضوع دلیل تأخیر در استرداد وجوه شرکت‌کنندگان در مزایده یادشده توسط «تابناک کردستان» پیگیری شد و مسئولان وعده دادند این وجوه از شنبه به حساب شرکت‌کنندگان در مزایده واریز می‌شود.

حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در گفت‌وگو با «تابناک کردستان» اظهار کرد: چک واریز وجه به حساب اداره کل ورزش و جوانان کردستان آماده شده و امروز پس از امضای مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان تحویل ورزش و جوانان کردستان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پس از واریز وجه به حساب ورزش و جوانان کردستان، سپرده شرکت‌کنندگان در مزایده از شنبه 24 مهرماه مسترد خواهد شد گفت: شرکت‌کنندگان در مزایده درخواستی به ما ارائه کرده و شماره حسابی به اداره کل ورزش و جوانان استان معرفی کرده‌اند که سپرده آنان، به همان حساب واریز خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان تصریح کرد: وجوه یاد شده امروز از طرف اداره کل امور اقتصادی و دارایی به ورزش و جوانان مسترد می‌شود.

حسین دهقانی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان هم در گفت‌وگو با «تابناک کردستان» اظهار کرد: ما فهرست وجوهی را که در هر ماه به حساب خزانه واریز می‌شود در پایان ماه بعد می‌گیریم و اگر وجوه یاد شده مردادماه به حساب خزانه واریز شده باشد بستانکاری آن احتمالاً در شهریورماه به ورزش و جوانان کردستان اعلام شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا روال قانونی استرداد وجه مزایده سالن‌های ورزشی ورزش و جوانان طی شده یا خیر گفت: اگر چکی که توسط مدیرکل ورزش و جوانان گفته آماده باشد امروز چک را امضا می‌کنیم.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کردستان تصریح کرد: تا آخر وقت اداری امروز یا نهایتاً صبح شنبه به همکاران تأکید می‌کنیم که وجه را به حساب اداره کل ورزش و جوانان کردستان واریز کنند.

وی گفت: قطعاً سعی می‌کنیم صبح شنبه پول در حساب اداره ورزش و جوانان کردستان باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار