معاون برنامه‌ریزی شهرک‌های صنعتی کردستان به میزان اشتغال ایجاد شده در شرکت شهرک‌های صنعتی در استان اشاره کرد و گفت: 6 هزار و 811 نفر تا کنون در واحدهای تولید مستقر در شهرک‌های صنعتی استان مشغول به کار شده‌اند.
کد خبر: ۳۰۸۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵ 08 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، تورج شاه‌ویسی در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه تا کنون 950 قرارداد واگذاری زمین در شهرک‌های صنعتی استان کردستان منعقد شده اظهار کرد: 482 واحد از این تعداد به بهره‌برداری رسیده و در حال حاضر مشغول به فعالیت هستند.

وی از ظرفیت شهرک‌های صنعتی استان برای جذب 300 سرمایه‌گذار جدید در صورت تامین اعتبار مورد نیاز برای توسعه این شهرک‌ها خبر داد و گفت: 8 درصد از کل اراضی شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور در کردستان قرار گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی شهرک‌های صنعتی کردستان تصریح کرد: در کنار 482 واحد از شرکت‌های صنعتی استان که در حال حاضر فعال هستند، 309 واحد دیگر نیز در حال ساخت است.

وی از سرمایه‌گذاری 2 هزار و 468 میلیارد ریالی در این واحدها خبر داد و گفت: در مجموع 29 واحد شهرک و ناحیه صنعتی در استان در حال حاضر وجود دارد.

شاه‌ویسی افزود:: 13 شهرک و نواحی صنعتی نیز در حال واگذاری زمین است که با احتساب آن در مجموع تعداد شهرک‌ها و نواحی به 42 مورد خواهد رسید.

وی همچنین از شناسایی 16 خوشه صنعتی در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون 16 خوشه صنعتی در استان شناسایی شده که 2 خوشه از این تعداد، عملیاتی شده است.

معاون برنامه‌ریزی شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: خوشه ساختمانی به بهره‌برداری رسیده و خوشه طیور هم‌اکنون در حال اجرا است که امیدواریم هرچه زودتر به بهره‌برداری برسد.

وی به میزان اشتغال ایجاد شده در شرکت شهرک‌های صنعتی در استان نیز اشاره کرد و افزود: 6 هزار و 811 نفر تا کنون در واحدهای تولید مستقر در شهرک‌های صنعتی استان مشغول به کار شده‌اند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار