فرمانده سپاه کردستان:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: سپاه در کنار تلاش برای ایجاد امنیت به واسطه اتصالش به بدنه عظیم بسیج در بحث مردم‌‌یاری و محرومیت‌زدایی نیز به‌خوبی ظاهر شده و در این حوزه نیز فعالیت‌های چشمگیری انجام داده است و این اقدامات تا رفع کامل فقر و محرومیت از چهره کردستان، تداوم دارد.
کد خبر: ۳۰۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۷ 05 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه شهرستان بانه با تقدیر از زحمات چندین ساله سرهنگ یعقوب صفاری، فرمانده سابق سپاه شهرستان بانه در اجرای ماموریت‌های سازمانی و خدمت رسانی به مردم بانه اظهار کرد: سپاه، نهادی مردمی و برخاسته از بطن مردم است که از بدو تاسیس تا به امروز در راستای ایجاد امنیت و تلاش برای دفع توطئه‌های مختلف دشمن در عرصه‌های گوناگون از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی گفت: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تکیه بر یاری خداوند متعال، داشتن ارتباط صمیمی و تنگاتنگ با آحاد مردم و همچنین آمادگی کامل رزمندگان بومی استان کردستان، یک امنیت مطلوب و پایدار مردمی را در کردستان برای هم استانی‌های عزیزمان فراهم کرده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تاکید بر حفظ و ارتقای این امنیت در استان کردستان تصریح کرد: با وجود اینکه ما با تمام قاطعیت از امنیت پایداری که در جای‌جای این استان با ریخته شدن خون هزاران شهید و همت دسته جمعی مردم، مسئولان و نهادهای امنیتی و انتظامی برقرار شده حفاظت می‌کنیم همچنان در تداوم و ارتقای آن نیز با تمام توان تلاش می‌کنیم و در این راه با هرگونه پدیده ناامنی و یا کسانی‌ که بخواهند کوچک‌ترین مزاحمتی برای امنیت مردم منطقه ایجاد کنند قاطعانه برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به نا امنی‌های موجود در کشورهای منطقه گفت: امروز استکبار جهانی برای تضعیف جبهه مقاومت و ایجاد یک چهره خشن از مسلمانان در راستای تحقق اهداف اسلام هراسانه در جهان آتش فتنه را در بسیاری از کشورهای اسلامی منطقه شعله‌ور کرده و با جنایاتی که توسط ایادی و مزدوران خود علیه مسلمانان و مردمان این کشورها روا می‌دارد، دل تمامی مسلمانان و انسان‌های آزاده جهان را به درد آورده است.

سردار رجبی با اشاره به موضوع محرومیت‌زدایی و نقش سپاه و بسیج در این حوزه افزود: سپاه در کنار تلاش برای ایجاد امنیت به واسطه اتصالش به بدنه عظیم بسیج در بحث مردم‌‌یاری و محرومیت‌زدایی نیز به‌خوبی ظاهر شده و در این حوزه نیز فعالیت‌های چشمگیری انجام داده است و این اقدامات تا رفع کامل فقر و محرومیت از چهره کردستان، تداوم دارد.

در پایان این مراسم از زحمات سرهنگ یعقوب صفاری تقدیر و سرهنگ مصطفی سلیمانی به‌ عنوان فرمانده جدید سپاه شهرستان بانه معرفی شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار