فرمانده سپاه بیت‌المقدس خبر داد
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: یک ‌هزار و 643 پروژه محرومیت‌زدایی و 837 پروژه سازندگی از سال 88 تا پایان سال گذشته به همت سپاه در گستره استان کردستان اجرا شده است.
کد خبر: ۳۰۴۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 01 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی امروز در مراسم بهره‌برداری از بیش از یک‌هزار پروژه محرومیت‌زدایی در کردستان اظهار کرد: این برنامه در راستای بهره‌برداری از یک‌هزار پروژه محرومیت‌زادیی که توسط سپاه بیت‌المقدس در گستره استان اجرا شده، برگزار شده است.

وی با بیان اینکه اولویت‌ ماموریت سپاه بیت‌المقدس و قرارگاه شهید شهرام‌فر بر اساس سلسله مراتب ابلاغ شده برقراری امنیت پایدار مردمی در سطح استان است، گفت: برقراری امنیت پایدار در کنار سایر نیروهای مسلح به عنوان اصلی‌ترین ماموریت این نهاد انقلابی با جدیت خاص و استفاده از نیروهای بومی، متعهد و انقلابی با جدیت هرچه تمام دنبال می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: تلاش در راستای محرومیت‌زدایی با هدف تامین معیشت پایدار برای مردم با توجه به فرصتی که در اختیار سپاه گذاشته شده با کمک سایر مسوولان و بهره‌گیری از نیروهای بسیجی و سپاهی از دیگر اولویت‌های مهم سپاه بیت‌المقدس در سطح استان است.

وی به اقدامات انجام شده در عرصه محرومیت‌زدایی از سال 88 تا پایان سال گذشته اشاره کرد و گفت: در مجموع یک‌ هزار و 643 پروژه محرومیت‌زدایی و 837 پروژه سازندگی از سال 88 تا پایان سال گذشته به همت سپاه در گستره استان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

رجبی افزود: 93 پروژه در قالب 9 دی و طرح صالحین و 497 پروژه اردوهای جهادی از دیگر اقداماتی بوده که توسط این نهاد از سال 88 تا پایان سال گذشته در سطح استان انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه در مجموع این چند سال 3 هزار و 70 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است، خاطرنشان کرد: برای احداث و بهره‌برداری از این تعداد پروژه در مجموع بیش از 61 میلیارد و 919 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به پروژه‌های حوزه محرومیت‌زدایی که در حال حاضر در استان در دست اجرا است اشاره کرد و گفت: 503 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان در دست اجراست.

وی افزود: این پروژه‌ها با صرف اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان توسط سپاه بیت‌المقدس در سطح شهرها و روستاهای استان اجرا می‌شود.

سردار رجبی خاطرنشان کرد: احداث 11 مورد مدرسه، احداث 86 مورد غسالخانه، 8 مورد خانه ایتام، کمک به احداث 229 مسجد، 26 مورد مجموعه ورزشی و مشارکت در اجرای 39 مورد طرح زکات و غیره از پروژه‌هایی است که در حال حاضر در استان در دست احداث است.

وی به اقدامات انجام گرفته در حوزه بهداشتی و درمانی اشاره کرد و گفت: ایجاد 26 بیمارستان صحرایی، 28 بیمارستان ثابت و تک تخصصی، اعزام یک‌هزار و 102تیم‌ بهداشتی به مناطق محروم و 394 چادر سلامت در سطح مناطق محروم از سوی سپاه در حوزه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی ایجاد شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: در قالب این مهم 332 هزار و 878 نفر از خدمات درمانی بهره‌مند شده و در مجموع یک‌میلیون 220 هزار و 165 مورد خدمات درمانی به آنها ارائه شده است.

منبع: فارس


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار