فرمانده انتظامی کردستان:
فرمانده انتظامی کردستان گفت: در استان کردستان هیچ نقطه ناامنی وجود ندارد و تمامی نقاط استان از امنیت کامل در 24 ساعت شبانه‌روز برخوردار است.
کد خبر: ۳۰۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶ 01 October 2016

به گزارش تابناک کردستان، سردار مسعود خرم‌نیا امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای انتظامی استان کردستان که با حضور استاندار کردستان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسئولان و روسای ادارات در فرماندهی انتظامی استان برگزار شد با تبریک هفته ناجا و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و شهدای نظم و امنیت و شهدای سرافراز استان کردستان اظهار کرد: افزایش ظرفیت‌های عملیاتی، هوشمندسازی سامانه‌ها و کاهش جان‌باختگان تصادفات رانندگی، توجه به انضباط در همه سطوح، صیانت از نیروی انسانی، برقراری امنیت در همه مناطق سکونتی و محیط‌های زیستی و همچنین کنترل هوشمندانه مجرمان و سارقان برنامه‌هایی است که در نیروی انتظامی کردستان در دست اقدام است.

وی گفت: امروز این مراسم به مناسبت دومین روز از هفته نیروی انتظامی که به نام "پلیس، حرفه‌گرایی، دانش بنیانی و کارآمدی " نامگذاری شده است، برگزار شده است.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: شعار امسال نیروی انتظامی در هفته ناجا «همه با هم برای امنیت و آرامش» است و هر ساله نیروی انتظامی با توجه به برآوردهایی که از وضعیت سیاسی، امنیتی، اجتماعی و اقتصادی در سطح کشور دارد شعار مناسب با وضعیت موجود از برآوردها را تهیه، ابلاغ و تبیین و به‌عنوان نقشه راه نیروی انتظامی برای یکسال آینده ابلاغ می‌کند.

وی گفت: امروز امنیت به عنوان یک نعمت بی بدیل و بدون جایگزین است که همه نیازمند امنیت پایدار برای ادامه حیاط و زندگی است و از این رو که امنیت یک نیاز همگانی است همه باید در جهت برقراری، توسعه و مردمی کردن امنیت تلاش کنند.

سردار خرم‌نیا افزود: تمامی دستگاه‌های متولی اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، اطلاعاتی و قضایی و مردم عزیز در جهت ایفای این نقش مهم در حال همکاری هستند.

وی اظهار کرد: آن چیزی که زیاد ملموس و عینی است حضور نیروی انتظامی از مرز تا عقبه مرز در روستاها، جاده‌ها و اکثر مراکز جمعیتی و محیط‌های زیستی است و مردم انتظار دارند که کارکنان نیروی انتظامی در یگان‌های مختلف و در سطوح مختلف عملیاتی و انتظامی این امنیت را برای مردم برقرار کنند.

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: امروز در استان کردستان با حمایت و پشتیبانی‌ مسئولان، مردم و اعضای شورای تامین استان شاهد امنیت پایدار در استان هستیم و در استان کردستان هیچ نقطه ناامنی وجود ندارد و تمامی نقاط استان از امنیت کامل در 24 ساعت شبانه‌روز برخوردار است که جا دارد در اینجا از کارکنان انتظامی استان و کارکنان هوشیار و بیدار در مرزبانی استان که مشغول برقراری و تامین و توسعه این امنیت هستند تشکر کنم.

وی گفت: امروز در سایه مجاهدت‌های نیروهای مسلح در استان کردستان دشمن جرات خطا و چشم چپ به استان کردستان ندارد و اگر کسی بخواهد امنیت مردم را به مخاطره بیاندازد با واکنش سریع و قاطع نیروهای مسلح در استان، برادران عزیز در سپاه، ارتش، مرزبانی، انتظامی و اداره اطلاعات این برخورد اجرا می‌شود که باید مراقب اعمال و حرکات خودشان باشند.

فرمانده انتظامی استان کردستان تصریح کرد: امروز به برکت خون نیروهای مسلح مقتدر در جمهوری اسلامی ایران توسعه ناامنی از نظر جغرافیایی محدود و خارج از مرزهای استان و کشور عزیزمان شده است و دشمن قدرت و قابلیت توسعه جغرافیایی ناامنی را به داخل کشور ندارد و در سایه آموزه‌های دینی و احکام متعالی اسلام همه به امنیت به عنوان یک موضوع مقدس نگاه می‌کنند و برای حفظ این امنیت مقدس حاضرند جان خود را فدا کنند.

وی گفت: کارکنان انتظامی استان و برادران مرزبانی با هوشیاری و مراقبت‌هایی که از فضا، بسترها و محیط‌‌های مختلف دارند در عرصه‌های مقابله با پدیده شوم و استکباری قاچاق، مواد مخدر، تهاجمات فرهنگی و امنیت اخلاقی و کاهش و رصد اجتماعی مراقب هستند که از این زوایا به مردم، جامعه، کشور و استان آسیب وارد نشود.

سردار خرم‌نیا افزود: امروز مرزهای ما در استان کردستان مرزهای امن و مرزهای مستحکمی است که نیروهای مرزبانی در طول 24 ساعت با رصد، کنترل، پایش و مراقبت مرزی در سنگرهای خودشان صلاح به دست و آماده هستند که هرگونه تحرک، تعرض و رخنه‌ای را با صلابت جواب بدهند.

وی اظهار کرد: از حضور سبز خانواده معظم شهدا و همه عزیزانی که در این مراسم مقدس حضور دارند تشکر می‌کنم و از حمایت‌های شورای تامین استان و همچنین از ابراز لطف و بزرگواری مردم عزیز استان کردستان نسبت به سربازان خود در نیروی انتظامی تقدیر و تشکر می‌کنم.

منبع: تسنیم


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار