معاون استاندار کردستان مطرح کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: مسئولان اجرایی کردستان تمایل بسیار خوبی برای رونق صنعت گردشگری در استان دارند و از سرمایه‌گذاران این بخش حمایت می‌کنند.
کد خبر: ۳۰۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 27 September 2016

به گزارش تابناک کردستان، امیر قادری در آیین روز جهانی گردشگری که با حضور جمعی از مسئولان اجرایی و اقشار مختلف مردم در عمارت تاریخی خسروآباد سنندج برگزار شد اظهار کرد: زیرساخت‌های گردشگری استان در حال تکمیل شدن است و این صنعت می‌تواند روند توسعه کردستان را تسریع کند.

وی گفت: در این استان راه های مواصلاتی و اقامتگاه‌های ویژه گردشگران به سرعت در حال تکمیل شدن است و این کارها می‌تواند زمینه را برای توسعه این استان فراهم سازد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان تصریح کرد: استان کردستان در زمینه گردشگری و جذب توریست دارای قابلیت بسیار خوبی بوده و طبیعت این استان در کنار سایر اماکن فرهنگی و تاریخی می‌تواند جذب گردشگر کند.

وی گفت: بسیاری از کشورهای جهان که از لحاظ جاذبه‌های گردشگری به نسبت کشور ما فقیرتر هستند، توانستند با فراهم کردن زیرساخت‌ها از صنعت گردشگری برای توسعه اقتصادی بهره ببرند.

قادری افزود: مسئولان اجرایی این استان تمایل بسیار خوبی برای رونق صنعت گردشگری در استان دارند و از سرمایه گذاران این بخش حمایت می کنند.

وی خاطر نشان کرد: برای توسعه گردشگری استان کردستان باید سرمایه گذاران این بخش با هم رقابت داشته باشند و مردم از بین آنها، بهترین‌ها را انتخاب کنند.

منبع: ایرنا


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار