فرمانده سپاه بیت‌المقدس در جلسه شورای اداری کردستان:
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: امکانات و تجهیزات در اختیار مدافعان امنیت کشور قابل قیاس با گذشته نیست و از اینها مهم‌تر بالا رفتن میزان آگاهی در میان مردم و نیروهای مسلح برای مقابله با برهم زنندگان امنیت کشور است.
کد خبر: ۲۹۹۵۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 21 September 2016

به گزارش تابناک کردستان، سردار محمدحسین رجبی ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان با تبریک عید غدیر و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور ایستادگی ملت ایران در برابر تجاوز دشمن و دفاع از ارزش‌های اسلام ناب محمدی است.

وی از مساعدت همه دستگاه‌ها و ارگان‌های کردستان برای پیشبرد برنامه‌ ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان در طول 6 سال مسئولیت خود در سمت دبیر این ستاد تقدیر کرد و گفت: رهنمودهای نماینده مقام معظم رهبری در استان و همت همه مدیران و کارکنان ادارات عامل اصلی توفیقات ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان بوده، هرچند ما این توفیقات را اندک می‌دانیم.

راه‌اندازی ستادهای شهرستانی امر به معروف کردستان در دوره مدیریت «زاهدی»

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه اهل تعارف نیست از زحمات استاندار کردستان در کمک به ستاد احیای استان تقدیر نموده و تصریح کرد: ستادهای شهرستانی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در زمان مدیریت جناب آقای زاهدی راه‌اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه تکالیف همه کسانی که به نوعی در ستاد احیا فعالیت می‌کنند سازمانی نیست گفت: تکلیف فردی در این حوزه هیچگاه از ما ساقط نمی‌شود و کار در این حوزه یک واجب ـ که از آن به عنوان «یک واجب فراموش‌شده» یاد می‌کنم ـ است که باید تا پایان حیات انسان به آن عمل شود.

امر به معروف و نهی از منکر در بدنه بسیج عظیم مردمی همواره پیگیری می‌شود

سردار رجبی به وظایف ذاتی سپاه اشاره کرد و افزود: امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک تکلیف الهی در بدنه بسیج عظیم مردمی همواره پیگیری می‌شود و بسیج در مسیر انجام این واجب همواره به تکلیف خود عمل خواهد کرد.

وی با اشاره به مسئولیت‌های سنگین خود در سپاه بیت‌المقدس کردستان و نیز قرارگاه استانی شهید شهرام‌فر خاطر نشان کرد: به دلیل مشغله کاری فراوان و نیز واقف بودن به اهمیت حوزه مسئولیت دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان، بارها درخواست دادیم که این مسئولیت به فرد دیگری واگذار شود که به‌حمدالله سرانجام با این درخواست موافقت شد که این حسن‌نظر شایسته سپاسگزاری است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: ممکن است در میان ما کسانی باشند که از امر به معروف و نهی از منکر صحبت کنند ولی اگر نیاز به یک کار عملی باشد این افراد از انجام آن سر باز بزنند در حالی که همه باید به همان شیوه‌ای که خداوند در قرآن امر فرموده به این واجب شرعی عمل کنیم.

نظر فرمانده سپاه کردستان درباره اقدامات سلبی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر

وی با اشاره به ضرورت رعایت توصیه دینی در تذکر لسانی افزود: در مواردی اقدامات سلبی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در حد انتظار به نتیجه مطلوب منتهی نمی‌شود.

سردار رجبی با اشاره به شیوه ادای فریضه امر به معروف و نهی از منکر توسط رهبر فرزانه انقلاب در مواجه با یک دختر جوان تصریح کرد: شیوه «هنرمندانه»ای که مقام معظم رهبری در ادای این فریضه مورد استفاده قرار گرفت درسی برای همه کسانی است که به این واجب شرعی عمل می‌کنند.

وی با اشاره به تلاش ضدانقلاب برای برهم زدن امنیت استان‌های کردستان و آذربایجان غربی در ماه‌های اخیر گفت: تحمیل اقتدار و اراده رزمندگان اسلام به حزب منحله دموکرات در سال 75 سبب شد که آنها توبه‌نامه‌ای نوشته و اظهار کنند دیگر وارد خاک جمهوری اسلامی نخواهند شد.

توبه نامه‌ای که ضدانقلاب شکست!

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به اینکه این توبه نامه در کوی سنجق نوشته شد که بنده افتخار حضور در کنار رزمندگان اسلام را در آن زمان داشتم افزود: حکومت اقلیم در آن زمان میانجیگری کرد و گفت این افراد دیگر وارد خاک ایران نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه آنها این توبه‌نامه را امسال شکستند تصریح کرد: گروه 13 نفره‌ای که وارد حوزه آذربایجان غربی شد منهدم گردید و پس از انهدام این گروه دبیرکل حزب منحله دموکرات عنوان کرد که آنها به دو دلیل وارد خاک ایران شده‌اند که البته در هر دو مورد، آنچه گفت، دروغ بود.

سردار رجبی با اشاره به اظهارات «مصطفی هچری» گفت: یکی از دلایل ورود ضدانقلاب به کشور که دبیرکل حزب منحله دموکرات بیان کرد این بود که «چون مردم بی صبرانه از ما می‌خواهند که وارد مناطق کُردی شویم ما درخواست آنها را اجابت کردیم» و از آنجا که ما در میان مردم هستیم به دروغ ‌بودن این ادعا واقف هستیم.

وی به بخش دیگری از اظهارات کذب «هجری» اشاره کرد و گفت: دلیل دیگری که وی برای اقدامات ضدانقلاب عنوان کرد این بود که «نیروهای جمهوری اسلامی انگیزه برخورد با پدیده‌های ناامنی را مثل سال‌های اول انقلاب ندارند» که دروغ بودن این بخش از گفته‌های «هجری» هم اثبات شد.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گروهک‌های ضدانقلاب را عامل اصلی عقب‌ماندگی استان و عدم توسعه کردستان عنوان کرد و افزود: این افراد عامل شرمندگی مردم شریف کردستان شده‌اند.

یکی از افتخارات ضدانقلاب همکاری با منافقین آبرو باخته است

وی تصریح کرد: یکی از افتخارات ضدانقلاب همکاری با منافقین آبرو باخته است و در همان زمان فعالیت شورای به اصطلاح ملی مقاومت دست به دامن آنها شدند؛ منافقین همان کسانی هستند که دست‌شان به خون ملت مسلمان ایران و عراق، اعم از شیعه، سنی، عرب و کُرد آلوده بوده و همکاری آنها با صدام بر کسی پوشیده نیست.

سردار رجبی با اشاره به اعزام گروه‌های دیگری به داخل کشور پس از انهدام گروه 13 نفره ضدانقلاب در آذربایجان غربی گفت: این افراد حتی در ترازی نیستند که ما آنها را دشمن بنامیم چرا که ما دشمنانی چون آمریکا در سطح جهان داریم که این افراد قابل قیاس با آنها نیستند و تنها مزدور و جیره‌خوار دشمنان اصلی ملت ایران به حساب می‌آیند.

تجهیزات در اختیار مدافعان امنیت کشور قابل قیاس با گذشته نیست

وی با اشاره به حضور خود در صحنه درگیری اخیر با ضدانقلاب در کردستان و مقایسه این درگیری با مقابله سال‌های گذشته با این افراد افزود: امکانات و تجهیزات در اختیار مدافعان امنیت کشور قابل قیاس با گذشته نیست و از اینها مهم‌تر بالا رفتن میزان آگاهی در میان مردم و نیروهای مسلح برای مقابله با برهم زنندگان امنیت کشور است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به همکاری مردم در شناسایی محل اختفای اعضای ضدانقلاب در درگیری اخیر تصریح کرد: این رویکرد مردمی، دروغ بزرگ دبیرکل حزب منحله دموکرات مبنی بر درخواست مردمی برای ورد به کشور را آشکار کرد.

فعالیت ضدانقلاب تنها سبب عقب‌ماندگی کردستان شده است

وی گفت: ضدانقلاب در حد و اندازه‌ای نبوده و نیست که بخواهد دموکراسی برای مردم کردستان به ارمغان بیاورد و فعالیت‌های آنها تنها سبب عقب‌ماندگی کردستان شده و توسعه و عمران این منطقه را با چالش روبرو کرد.

سردار رجبی افزود: اراده برخورد با ضدانقلاب به صورت گسترده در جامعه وجود دارد و دلیل این ادعا اطلاعات مردمی بود که در خلال عملیات علیه ضدانقلاب به ما منتقل می‌شد.

وی اظهار کرد: اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا و میزان اثرگذاری ایران بر معادلات جهانی و منطقه‌ای بر کسی پوشیده نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان به دیدار اخیر فرماندهان سپاه با فرمانده کل قوا اشاره کرد و گفت: در این دیدار مقام معظم رهبری به سندی که در آمریکا منتشر شده و اذعان می‌کند که میزان توانمندی نظامی ایران و سپاه پاسداران در خاورمیانه اول است اشاره فرمودند که این اقتدار برکت خون شهیدان این مرز بوم است.

وی افزود: امیدواریم قدرت بازدارنگی کشور روز به روز افزایش یابد و افزایش توان ملت ایران عامل اثرگذاری و الهام‌بخشی در جهان شده و قوت قلبی برای مسلمان عالم باشد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار